Jungkook:
S klukama přemýšlíme kam všude pojedeme na tour.
Tae řekl že by se mohli zeptat fanoušků, ale to hned zavrhli a tím že to není dobrý nápad.
Pak jsem je nějak přestal poslouchat a narazil jsem na jeden příspěvek na Weverse byl v angličtině ale když jsem tomu nerozuměl tak přece překladač existuje.
Překlad:Ahoj BTS, chtěla jsem se vás zeptat jestli někdy přijedete na koncert do Prahy. Jsem vaše fanynka a věřím že máte hodně fanoušků v České Republice. Děkuji a budu ráda za odpověď.Docela mě to zarazilo ale pak jsem si řekl že je to skvělý nápad a že to nabídnu klukům a tak se i stalo. Skoro všichni souhlasili a na to že se to začlo prodávat teprve včera už tam toho moc nezbývá.
Terka: měla jsem den jako každý jiný, prostě nuda. Ve škole mám zase čtyřku z chemie no stane se no. S holkama jsme si řekli že zajdeme na pohár na náměstí. Šla jsem já, Sabča, Leňa a Zuzka ostatní prý nemohli.
Došli jsme dovnitř a ihned jsme si objednali já si dala Čokoládo-vanilkovej tak jako vždy má oblíbená kombinace. Třeba nechápu jak si někdo může dát jahodovou a k tomu šmoulovou, jako třeba tady Zůza, jak jí to může chutnat? Nechápu!Tak jsme seděli a povídali si až jsem se začala nudit.
Moment tady to stopneme. Řekla jsem vám že jsem bláznivá holka?.........Ne?......... Tak to se omlouvám, asi jsem vás měla varovat.
Jen tak jsem projížděla instagram až jsem narazila na storýčko on Jungkooka, ale když jsem to přečetla okamžitě jsem vyběhla ven z cukrárny začala křičet a pištět. Oběhla jsem celé náměstí. Bylo mi v tu chvíli jedno ze mě každý vidí a že si myslí že jsem blázen. Blázen do Jungkooka? ANO!!
Po třech kolečkách už jsem nemohla tak jsem se rozhodla vrátit do cukrárny.Ptáte se proč holky nebeželi za mnou ?
No skratka už si na mě chování zvykli.Když jsem přišla dovnitř holky se mě ptali co se stalo tentokrát.
Leňa: tak co se zase stalo?
Ter: holky tomu nebudete věřit.
Zůza: tak už to vyklop
Ter: tak tebe to zajímat nebude.
Zůza: aha tak nic no
Sabča: noo?
Ter: BTS PŘIJEDOU DO ČESKA AAAAAAAAHAGGGSHDHDBDBDBSNNSSJSBSNN.Ani vám asi nemusím říkat jak jsme pištěli, protože nás z ty cukrárny vyhodili. Nojo no.
Nám to bylo ale v tu chvíli jedno byli jsme šťastní a už řešili co budeme mít na sobě. Bohužel už bylo jenom 164 lístků.
Protože se musím zeptat mamky jestli mě tam vůbec pustí, ale momentálně jsem to neřešila. Zuzka odešla hned poté co nás vyhodili.
ČTEŠ
Jeon Jungkook a já♥️
FanfictionVšichni známe ten pocit, když stojíte pod pódiem, zatají se vám dech a nepřejete si nic jiného než být se svým oblíbeným zpěvákem. No ale tahle holka, Bude i něco víc??