Spolu?

110 7 0
                                    

Ter: ale nic se neděje jenom jsem ho potkala a seznámila se s ním nic víc.
Holky: no jasně pak nám to všechno řekneš.
VŠECHNO
" No jo no" řekla jsem a potom si dal užívala koncert.

Po koncertě jsme se rozhodly že už půjdeme domů přece jenom jsme už byly utahané a unavené z toho dneška a tak jsme se pomalu vydali ke dveřím. Když jsme vyšli úplně ven tak mi zabzučel telefon, ale nějak jsem to neřešila a pokračovala v cestě. Naposledy jsem se podívala na místo kde se před chvílí odehrálo to všechno a pomalu i společně s holkama to místo opouštěla.

Když jsme dorazili domů tak jsem si sedla na postel a doufala že to nebyl sen.

📲🎵

Znovu mi zabzučel telefon a já se už tentokrát podívala kdo to byl. A samozřejmě že to byl Jungkook.

Chat with JK///

Jk: ahoj to jsem já jungkook. Nechceš někam zajít?
Jk:někam do parku třeba.

Dobře to by šlo a kdy?

Jk: třeba teď? Už tu čekám😉.

Dobře hned jsem tam.

Jk: budu se těšit♥️😉.

Na to už jsem mu nic nenapsala a šla si vzít svoji mikinu a tu jungkookovi jsem dala do tašky.

Len: kam jdeš?
Sab: jo čekáme na to vysvětlení.
Ter: řeknu vám to potom ahoj
Holky: ahoj

A potom jsem už opustila hotel.
Ano jsme v hotelu protože ten koncert byl v Praze a my bydlíme v Brně takže už by se nám nechtělo nikam jezdit.

Když jsem přicházela čím dál tím blíž k parku tak jsem byla čím dál tím víc nervózní. Co když si že mě dělal srandu. Co když tam vůbec nebude. Ale trošku jsem se uvolnila když jsem zahlédla osobu sedící na lavičce u fontány.

Postava se rozhlédla kolem sebe a když mě zahlédla tak šla blíž ke mě.

"Ahoj" řekl mi jungkook a objal mě. "Jsem rád že jsi přišla protože ti musím něco říct" v tu chvíli jsem se začala zase bát. "Ahoj, povídej" řekla jsem a usmála se na něho. " No víš od té doby co jsem tě srazil jsem se do tebe zamiloval a..... No prostě ...... Asi tě miluju Teri" Dokončil svůj malý ale i tak šokovaný proslov a já nevěděla co mu mám na to říct, ale pak že mě vypadli toto:





















































































" Já tě asi taky miluju kookie" pověděla jsem mu a zčervenala jak rajče, ale jungkookovi se na tváři objevil úsměv a pomalu se ke mně přibližoval. Až pak najednou mezi námi nebyla žádná mezera a my se políbili. Konečně jsem cítila jeho rty na těch mých a byla jsem opravdu spokojená.

Jungkook se rozhodl že to půjdeme společně oznámit ostatním členům, ale musíme jet autem protože je to celkem daleko. Tak jsme nastoupili a cestou se drželi za ruce.
"Miluju tě " vypadlo z kooka. " Já tebe taky" řekla jsem mu oba jsme se na sebe usmáli. A pak tma nic jen bolest a tma.

Jeon Jungkook a já♥️Kde žijí příběhy. Začni objevovat