Když nás pustili dovnitř nemohla jsem spustit oči z toho nádherného místa vyšli jsme schody a zabočili do prava, pak do leva a pak na pravé straně byli dveře které přesně hledáme. Vstoupili jsme dovnitř a úplně nám spadla brada. Ani né z toho jak to tam vypadalo ale z toho kolik už tam bylo lidí? Jako halo? Pomoc?
Asi jsem vám neřekla že když jsem ve skupině kde je hodně lidí tak se mi dělá špatně a motá se mi hlava. Taťka si že mne dělá srandu že mám na lidi alergii.
Když jsme se trochu vzpamatovaly tak jsme šli na místo. Byly jsme úplně ve předu kde jsme mohly krásně vidět.
Uběhlo asi 3 hodiny a já potřebovala strašně moc na záchod.
Ter: holky prosím pohlídejte mi místo je mi nějak špatně dojdu si na záchod .
Sab: ale vždyť to za chvíli začne
Ter: já vím, ale vážně musím.
Len: dobře bez ale vrať se co nejrychleji.
Ter: jojo budu tady za chvíli.Než jsem se prodrala mezi lidma tak uběhlo asi 10 minut. No super.
Našla jsem nějaký automat na pití a tak jsem si chtěla jedno koupit.
Ale řekla jsem si že si prvně skočím na ten záchod jenže kde je? Tak nějak jsem " následovala své srdce a šla tam, kam mě srdce táhlo". Došla jsem do nějaké chodby kde nikdo nebyl tak jsem si řekla že je to asi ten záchod. Chtěla jsem zatáhnout za kliku, ale najednou se ze dveří někdo vzal a shodil mě na zem.???: Omlouvám se jsi v pořádku?
Ter: Ano to já se om...V tu chvíli jsem nemohla popadnout dech, byl to on, můj budoucí "manžel".
Jk: vážně jsi v pohodě?
Ter: jojo to já se vám omlouvám.
Jk: to je v pohodě, ale, co tady děláš? Tady fanoušci nemají co dělat.
Ter: já jsem zabloudila, omlouvám se už půjdu.
Jk: ne počkej chvilku jak se jmenuješ?
Ter: ehm já jsem Tereza.
Jk: hezké jmeno(Ne jak to tvoje)
Ter: děkuju, ale ty máš hezčí.
Jk: když myslíš
Ter: jo málem bych zapomněla chtěla jsem ti to dát až na koncertě, ale teď je asi lepší chvíle.
Jk: Ježíši děkuji ti jsi nemusela
Ter: já vím ale chtěla jsem
Jk: mám to rozbalit teď?
Ter: no můžeš ať vidím tvojí reakci.Jungkook otevírá balíček.
ČTEŠ
Jeon Jungkook a já♥️
FanfictionVšichni známe ten pocit, když stojíte pod pódiem, zatají se vám dech a nepřejete si nic jiného než být se svým oblíbeným zpěvákem. No ale tahle holka, Bude i něco víc??