koncert?

108 7 0
                                    

Ráno jsem se probudila a šla se osprchovat (přece jim tam nebudu smrdět ne). Když jsem byla hotová tak jsem se šla podívat co je na snídani. Ale snídaně nikde. Takže holky ještě spí no je načase ke probudit. Dala jsem jim do pokoje reprák, dala ho na plný pecky, pustila tam Not Today a přidala bubny a Bass. Dala jsem písničku na refrén zavřela holky v pokoji a šla si dolů udělat si snídani. Na mobilu mi cinklo oznámení že je 7:00. To znamená že se spustí písnička a měla jsem pravdu. Holky přišli celý probuzený a naštvaný.

Ter: Dobré ráno holky🙂
Sab+Len: Nazdar
Ter: tak co jak jste se vyspali?
Len: Dobrý až na to probuzení.
Sab: měla jsem chuť tě zabít.
Ter:🙂🙂 tak pojďte máte tu snídani.

Když holky dojedli tak jsme se šly chystat na ten koncert.
Oblékli jsme se vzali jsme si s sebou kabelky a do ní Telefon, peněženku, klíče od domu, lístek, ARMY bombu, voňavku, rtěnku, řasenku a zrcátko. Prostě takové normální věci + já dárek pro Jungkooka.

Jinak ten dárek je velice speciální. Koupila jsem mu takovou sadu piercingů a řetízek pro dva ( muže to někomu darovat).

Když jsme vyšli z baráku tak jsme šli do restaurace a tam si objednali jídlo.

.
.
.
.
.
.
.

Tak a je to tu právě stojíme před O2 arénou a čekáme až nás pusti dovnitř. Na to že to začíná až za 4 hodiny tak už je tady hodně lidí.

A je to tady už pouští a za chvíli jsme na řadě my. Aaa já se tak tešiiiiiim. Když jsme byli nářadí tak nás prohledali a požadovali po na lístky které jsme jim bez problémů předali a vešli dovnitř.

Jeon Jungkook a já♥️Kde žijí příběhy. Začni objevovat