Evet kitabın bu kısmını merakla beklediğinizi biliyorum arkadaşlar bu kısmı sizlere ben Vini anlatıyorum kitabın diğer kısmını üç arkadaş aramızda anlatacağız evet ;
Bir sonbahar sabahı rüzgarın esintisini kulaklarımda hisseder gibiydim uykusundan yeni kalkan bir çoçuk gibi esnerken güneşin yüzümü yaktığını hissettim duyduğum acıyla yataktan kalktım ve ilk işim annemin sonuna kadar açmış olduğu perdeyi kapatmak oldu kendi kendime içerli bir ses tonuyla anneme sitemimi ifade ettim .
"Anne yine mi uyandırma teorisi, bu teorin sonunda beni kızarmış ete çevirecek biliyorsun değil mi ? hayır bilmiyorsun bilsen nasıl her sabah hiç bıkmadan bu perdeyi açıyor olabilirsin ki " diye mırıldandım annem babam ile sabahın ilk saatlerinde keyif kahvelerini içerken yüzümü yıkamak için banyoya girdim soğuk suyla yüzümü güzelce yıkadıktan sonra aynada sima'ma baktım bu bana hiç yabancı gelmiyordu neden acaba çünkü her sabah kendimle dalga geçer gibi uyku sersemi yüzümü yıkarken aynanın karşısında kendime çocuk çoçuk hareketler yapıyordum ancak böyle kendime geliyordum.
Yüzümü güzelce yıkadıktan sonra içeriden gelen kokuları takip etmeye başladım bir köpek misali kokuyu içime çekerken şapşal şapşal hareketler ile ilerliyordum dağınık olan odamın hışımına uğrayarak yer de duran gitarımı fark etmemiş olacağım ki ayağımı çarptım baş parmağım çok sızlıyordu bunun verdiği acıyla ufak bir çığlık attım.
Annem bu çığlığı duyacak olmalı ki ;
"Vini neler oluyor her şey yolunda mı ? " diye mırıldandı .
"Evet evet " dedikten sonra aşağıya inmek için merdivenlerden bir ceylan misali seke sekse iniyordum annem ise şaşırmış gözlerle bakarak ;
"Bu kadar enerjiyi nasıl buluyorsun üstelik sabah sabah " diye şaşkın bir tavır takınmıştı bende cevabını çok net bildiğim soruyu cevaplar nitelikte ;
"Nasıl buluyorum güzel soru , her sabah bıkmadan açtığın o perdeden olabilir mi acaba ? " diye mırıldandım bir yandan masada duran elmayı yiyordum annem kaşını kaldırarak ;
"John görüyormusun bir de ukalalık yapıyor annesine, başka türlü kalkacağın yok ki bıraksam öğlene kadar yatıyorsun sonra derslerin niye B " dedikten sonra kahvaltımı yaptıktan sonra okula gitmek için yaklaşık beş kilo olan çantamı sırtladım ve bana en iyi arkadaş olarak gelen kulaklıklarımı da taktıktan sonra artık okul için tam anlamıyla hazırdım evden çıkarak her zaman kullandığım yoldan yürümeye başladım insanların işlerine, evlerine, okullarına gidişlerini izlerken bir yandan da müziğin ritmine uyarak anın tadını çıkarıyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırs Takımı
Teen Fiction" Her insan geleceğini kendi yaratır fakat bunun için ona doğru son sürat koşmak lazım... " Onlar hedefleri uğruna ailelerini geri de bırakan en iyi üç arkadaş tek istekleri hayalleri uğruna çabalamak fakat buna engel olan geçmişlerinden kurtulmak...