Rozdział 3: Królik psychopata i Stróż nocny

27 2 0
                                    

Sz³ymy (Dok³adnie to Ashly lecia³a) z Ashly w stronê Fazz Blast. W Mega Pizza Plex'sie zaczê³o siê robiæ dziwnie...

- E! PG!

- Mówi³am ci ¿e nie jestem Pastel Girl!

- A tam! Zobacz! - Dziewczyna wskaza³a ma³ego ch³opca przebiegaj¹cego obok fontanny.

Kochanie, zrób to dla taty i go...

Us³ysza³am g³os w g³owie.

- Odczep siê o de mnie! Nie jestem taka jak ty! Zamknij siê! - Wrzasnê³am i upad³am na kolana. Zaczê³am p³akaæ czarnymi ³zami. Ch³opiec chyba mnie us³ysza³, bo uciek³.

- PG... - Ashly popatrzy³a na co nad mn¹.

- Co? - Zapyta³am poirytowana.

- P- P- Patrz! - Wskaza³a co nad moj¹ g³ow¹. Odwróci³am siê.

- Nic ci nie jest? - Za mn¹ sta³...

- GLAMROCK FREDDY!!!!!! - Wrzasnê³am i kopnê³am go.

- A³. - Odsun¹³ siê trochê i z³apa³ siê za rêkê w któr¹ go uderzy³am.

- Freddy! Nic ci nie jest? - Br¹zowow³osy ch³opczyk podbieg³ do niego.

- Nie. - Freddy popatrzy³ na mnie. - Kim jeste i jak...

Popatrzy³ na mnie.

- Czy... Baby.... Liz... CC.... William... Clara.... - Patrzy³ dalej na mnie. - Aftoon Melisa...

- NIE WYMAWIAJ TEGO NAZWISKA! - Wrzasnê³am i pobieg³am dalej w stronê Fazz Blast.

- Mel! Czekaj! - Us³ysza³am g³os Ashly.

To by³ on... Dobrze to wiesz, tylko nie chcesz uwierzyæ!

- Zamknij siê! - Krzyknê³am do niego.

Ale to nie jedyny Aftoon który prze¿y³! Jest jeszcze dwóch poza tob¹ i nim...

- Mówiê ZAMKNIJ SIÊ! - Zobaczy³am Glamrock Chickê.

- Chicka! - Zatrzyma³am siê. Cos by³o nie tak....

- Ten obszar jest wy³¹czony z zwiedzania! - Odwróci³a siê i zaczê³a biec w moj¹ stronê.

- Na Tony'ego i jego wybryki dajcie mi ¿yæ.. czekaj nie... dajcie mi nie ¿yæ! - Odwróci³am siê i zaczê³am uciekaæ. Dobieg³am do biura stró¿a nocnego i tam siê zamknê³am. Zobaczy³am ubranie stró¿a nocnego. By³o podpisane: Dla Nowych stró¿y nocnych, w³asnoæ....

Imienia nie by³o, wiêc je ubra³am. Za³o¿y³am te¿ czapkê.

- Halo? Ktokolwiek mnie s³yszy! Tu oficer Vaness! Ma³y ch³opiec imieniem Gregory w³óczy siê po MPP!

Wszy... teraz ja...𝑇͒̾𝑢̂̾̾͑ͣͤ 𝑉̊̈𝑎̱̙̼͔̺̒͒̿̒𝑛̽̈͊𝑛̖͙̬̮͓ͮ̏ͤ𝑦̊̈!̑ͤ͑̂̆͒̾̓͋ 𝐺̪͕͙̯̅ͬ̈ͯ̌𝑟̽̈͊𝑒̪͕͙̯̅ͬ̈ͯ̌𝑔̽̈͊𝑜̽̈͊𝑟͊ͮ͋𝑦̋͊ͮ!̪͕͙̯̅ͬ̈ͯ̌ 𝐽̲̩̘̈́ͦ̐𝑒̂̾̾͑ͣͤś͈̮͈̝̪ͫ̅̐ͮ𝑙͙̦ͥ̍𝑖̂̾̾͑ͣͤ 𝑚̪͕͙̯̅ͬ̈ͯ̌𝑛̲̩̘̈́ͦ̐𝑖̖͙̬̮͓ͮ̏ͤ𝑒̲̩̘̈́ͦ̐ 𝑠̰͍͚̞̣̱͑ͬͦ̉ł͊ͮ͋𝑦͙̦ͥ̍𝑠͚͚̲̝͇̔ͮ͂͗ͦ𝑧̫𝑦͊ͮ͋𝑠͈̮͈̝̪ͫ̅̐ͮ𝑧͊ͮ͋,̊̈ 𝑛̆͒̾̓𝑖̖͙̬̮͓ͮ̏ͤ𝑒̱̙̼͔̺̒͒̿̒ 𝑐͒̾ℎ͎̗̅ͥ𝑜̪͕͙̯̅ͬ̈ͯ̌𝑤̋͊ͮ𝑎̽̈͊𝑗͎̗̅ͥ 𝑠̰͍͚̞̣̱͑ͬͦ̉𝑖̫ę̂̾̾͑ͣͤ!͊ͮ͋ 𝐻̆͒̾̓𝑎̲̩̘̈́ͦ̐ 𝐻͚͚̲̝͇̔ͮ͂͗ͦ𝑎̋͊ͮ 𝐻͊ͮ͋𝑎̲̩̘̈́ͦ̐!̱̙̼͔̺̒͒̿̒

Popatrzy³am na drzwi - do rodka wbieg³ ten ch³opiec.

Więzienie 2.0  ~ Fnaf sb ~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz