Rozdział 7: I Allways Come Back

22 2 0
                                    

Na pocz¹tek chcê powiedzieæ jedno:

zaczyna.

mi.

brakowaæ.

weny.

Dlatego ten rozdzia³ bêdzie krótki.

Poza tym, ksi¹¿ki powstaj¹ce od tej w górê, bêd¹ z tego samego uniwersum, tylko ew. inny timeline, rozumiecie, ale. Dobra, koniec Polsatowania!

- WRESZCIE!!!!!! - Moon przewróci³ oczami. - Nie mog³am ju¿ go s³uchaæ!

- Ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm CZEEEEEEEEEEEEEEEEEEKAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ - Tony siê mu przyjrza³. - Yuki?

- Eureka! - Yuki jeszcze raz przewróci³a oczyma. Zapad³a cisza. -Nie, zabijesz ich wszystkich! Tia, i ci uwierzê! USPOKUJCIE SIÊ CH£OPACY!

- Co to ma byæ.... - Popatrzy³am na Moon.

Sam nie wiem...

Mel: Ciebie ni prosi³am o zdanie!

- Bo po prostu Sun, Moon teraz te¿ ja i Yuki, to jedna osoba, wiêc mo¿emy siê komunikowaæ w mylach.

- AAAAAAAAAAA! - Kto wrzasn¹³. Szybko wybieglimy na korytarz, a Yuki wylaz³a z Moon'a.

- POMOCY!!!!! - W moja stronê bieg³ Gregory. Z³apa³am go i os³oni³am swoim cia³em. Poczu³am, jak kto robi mi kolejn¹ dziurê w brzuchu.

- Pg - Wyszepta³ Gregory. Obróci³am siê. Za mn¹ sta³a kobieta w stroju królika. Ta sama...

- Ona nas zabi³a! - Krzyknê³am, ale brzuch mnie bola³ coraz bardziej. - AAAArgh! Boli!

¯uci³am siê na ni¹, ale zrobi³a unik. Z³apa³am ja za gard³o.

- To ju¿ ko -o -o -o -o -o -o -o -o - o nie -e ccsss

- Nie Melisa! - Us³ysza³am zag³uszony g³os... Michaela...

TAK... Teraz mdlej... a ty! Vanny! Szykuj cia³o... S³onko, bo ja:

I ALLWAYS COME BACK

Witam.

~ Pastel ~

Więzienie 2.0  ~ Fnaf sb ~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz