Reggel hangos zajokra és ajtó csapkodásra ébredtem. Valaki szinte betörte rám az ajtóm amikor még csak ki másztam az ágyamból.
-GYERÜNK LILAH VÉSZhelyzet van......-kiabált Bucky de a végén szinte elcsuklott a hangja. Majd mikor hátra néztem láttam hogy zavarban van de mégis élvezte amit látott.
-ÚRISTEN FORDULJ EL VAGY CSUKD BE A SZEMED VAGY NEM TUDOM CSAK NE BÁMULJ-ordítottam rá. Igaz megfordult de már késő volt.
-Hogy is mondjam-kezdett bele-gyönyörű vagy de most nem érünk rá erre-folytatta. Én meg csak ott álltam értetlenül még mindig fehérneműbe.
Gyorsan kitoltam Buckyt a szobámból aki igen meglepődve pislogott azon hogy becsaptam előtte az ajtóm. Felkaptam a ruhát amit Wandától kaptam még szülinapomra majd kétségbe esetten kerestem a kesztyűit hozzá.Persze hogy most nem találom a fene essen beléd
Ekkor meg akadt a szemem a polcomon figyelő fekete kesztyűket amiket szintén a szülinapomra kaptam az ajtóm előtt várakozó személytől.
De ezt nem akarom felvenni....mert akkor ráfog jönni mit érzek iránta
De bátornak kell lenned Lilah baszol az érzéseidreGyorsan lekaptam a polcról majd ki rohantam az ajtón, megragadva Bucky karját és magammal húztam. Biztos feltünt neki hogy az ő kesztyűjét hordom mert mikor hátra pillantottam láttam azt az önelégült mosolyt az arcán.
Milyen cukin mosolyog......LILAH MIKET GONDOLSZ VÉSZHELYZET VAN
Lent őrület volt. Apa torka szakadtából üvöltött hogy kinek mi lesz a feladata. Ha úgy vesszük nekem ez lesz az első bevetésem. Körbe néztem a nappalin. Mindenki koncentrált ahogy csak tudott,anya éppen bébiszittert keresett Morgan-nek,mivel ő is velünk jön harcolni.
-Bocsi-szakítottam meg apa beszédét-de ki ellen is megyünk harcba?
-Ezt nem tudni, ki hozott ide a beszéd közepére?-csattant fel-legalább hatszor elmondtam hogy Thanos ellen.
A kérdésére válaszul rámutattam Buckyra. Miután mindenki megértette a feladatot Wanda megragadta a kezem és magával húzott.-Te velem leszel, mi hárítjuk Thanos seregét két oldalról.
-Oké.....de nem tudom kontrollálni az érzéseimet-keseredtem el.
-Most majd tudod és kész veszélyben van az emberiség fele-emelte fel hangját.
-Oké,oké-mentegetőztem. Tudom hogy én fogom elcseszni az egészet. Megint körbe néztem,mindenki a tervét. Steve, Bucky és Sam azt beszélték hogyan fogják lerohanni Thanost. Thor,Nat,Carol hogy miként fogják a végső csapást leadni.Bruce és Clint nem is tudom és végül apa és Peter. Szinte könyörgött valamiért apának de ekkor mindenki oda kapta a fejét az éppen nyíló ajtóra. Egy lány volt az aki egész szimpatikus volt. Hosszú barna haja volt és barna szeme amiben felcsillant a szerelem mikor meglátta Petert. Egyenesen felé rohant majd a nyakába ugrott és hosszú percekig ölelte. Peter mint egy kis gyermek annyira örült a barátnőjének?-Ő ki?-kérdeztem Wandától reménykedtem hát ha ő tudja.
-Ő Rachel Thompson, 17 éves, Kanadából.
-És mióta vannak együtt?-kérdeztem
-Nem tudom-válaszolta vállat vonva.Meglepően kedves volt mindenkivel, majd miután mindent megbeszéltünk elindultunk a helyszínre. Wakanda. Egy gyönyörű hely,egy csodás közösség otthona,de nem barátokat szerezni jöttünk ide. Még nincsenek itt,de bármikor megjöhetnek.
-Shuri!!!-szaladtam barátnőmhöz.
-Lilah!!??-nézett rám-milyen rég láttalak hogy vagy?-kérdezte.
-Köszönöm jól és te?-kérdeztem-még mindig kütyüket csinálsz?-böktem oldalba.
-Erről nem lehet leszokni-nevetett.
-Lilah Stark?-jött a hátam mögül egy hang.
-Igen?-kérdeztem majd megfordultam,ekkor megláttam magát Wakanda királyát,T'Challa-t.
-Tényleg te vagy az milyen régen láttalak-ölelt meg.
-Tudom-mosolyogtam.
-Na de hagyunk is készülődni,örülünk hogy köztünk fogsz harcolni.-fogta meg a vállam majd mindketten elmentek.
-Szia-köszönt rám valaki.
-Szia....néztem rá.
-Rachel Thompson-nyújtotta felém a kezét.
-Lilah Stark-ráztam meg végtagját.
-Tony Stark lánya?-nézett rám elkerekedett szemekkel.
-Igazábol csak örökbe fogadott-szerénykedtem.
-Az nem számít-legyintett.
-Te pedig Peter barátnője ha jól tudom-folytattam.
-Aha-válaszolt-te pedig Bucky-é ugye?-kérdezett.
YOU ARE READING
Ki vagy te? (Bucky Barnes ff)
Fanfiction-Ez jó volt- mosolygott Bucky-Boldog szülinapot!-mondta és átnyújtott egy ajándékot. -Kö..kö..köszönöm-mondtam elpirulva. Amint hozzá ért az ujjam az övéhez furát éreztem. Mintha pillangók repkedtek volna a gyomromba. ❗FIGYELEM❗ ...