2.Bölüm

797 58 14
                                    

Selam gençler :) Uzun bir aradan sonra birlikteyiz. İNTİKAM gibi bir hikayeden sonra açıkcası biraz heyecanlıyım. Umarım keyifle okuyacağınız bir hikaye olur. İlk birkaç bölüm kısa gelebilir ana konuya girdiğimiz an bölümler daha uzun olucak.

İyi okumalar.

———————————————————————————————————————————-

2.BÖLÜM


Elvanı bulup aradım ve ağzımdan sadece birkaç kelime döküldü.

-Neler oluyor burda ?

-Sen iyi misin Okyanus? Biraz önce Yankı aradı. İyi olmadığını söyledi. İyi değilsen derse hiç girme. dedi.

-Ya kızım sen ne dediğini farkında mısın? Benim Yankı'yla ne işim var?Elvan ben kafayı sıyırmadan burada ne olduğunu söyler misin? dedim.

-Kızım ne demek Yankı'yla ne işim var? Okyanus sen bugün iyi değilsin bence. Yankı senin kocan. Yoksa siz kavga falan mı ettiniz? dedi.

Derin bir nefes alıp yavaşça verdim. Burada neler oluyordu bilmiyordum ama eğer bu bir şakaysa hiç komik değildi.

-Elvan ben seni sonra arıyayım mı?Kendimi biraz tuhaf hissediyorum da. En iyisi ben bugün biraz evde kalıp dinleneyim. dedim.

-Bende geleyim hemen. Olmadı bir hastaneye falan gideriz. Yankı'ya haber vereyim mi? dedi.

-Yok canım yok sen hiç gelme. Yankı'yı da boş yere telaşlandırmayalım. Sadece kendimi biraz yorgun hissediyorum o kadar. Hadi sen de dersine geç kalma. Görüşürüz. dedim.

Yataktan kalkıp etrafıma göz gezdirdim. Burada neler olduğunu bilmiyordum ama araştırmam gerektiğini hissediyordum. Üzerime bakıp kızardığımı hissettim. Görmeyeli oldukça seksi bir tarza bürünmüşüm.

Gözlerimi odada gezdirmeye başladım. Oldukça büyük bir odadaydı. İnsanın içini açan rahat mobilyalarla hareket kazandırılmıştı. Tam hayallerimdeki odaydı. Duvarda ikimizin kocaman bir resmi duvar kağıdı olarak bulunuyordu. Onun dışındaysa bir duvar sadece fotoğraflarımıza aitti. Dolapları açıp kıyafetlere baktım. Yankı'nın kokusu etrafımı sarınca istemsizce titredim. Onun o deniz kokusuyla yarışan ferahlatıcı kokusu...

Neler olduğunu anlıyamıyordum. Hadi ama bir dilek yüzünden bunların olması çok saçma. Böyle bir şey gerçekten olabilir miydi?

İncelemeyi bırakıp tekrar yatağa uzandım. Bir şeyler yapıp burada neler olduğunu ortaya çıkarmam lazımdı.

Bunlar son düşüncem olmuştu. Gözlerimi kapayıp derin bir uykuya daldım.


*******************************


Gözlerimi telefonumun(!) sesiyle açtım. Uyku mahmuru gözlerle telefonu alıp bakmadan açtım.

-Aşkım. dedi karşıdaki ses.Bir an kim olduğunu düşündüm. Sonra sabah olan olaylar aklıma geldi ve gözlerim kocaman oldu.

-Yankı. Dedim soru sorarcasına.

-Birtanem sen iyi misin? Aklım sende kaldı. Şimdi toplantıdan çıkıyorum. 1 saate kadar evde olurum birtanem. dedi. Bense kalakalmıştım. Yankı'nın beni düşünmesi, o sesindeki endişe o kadar gerçekçiydi ki. Hiçbir şekilde bulunduğum durumu inkar edemiyordum.

-Sen beni merak etme aşkım. Ben iyiyim. Tembel karın bu saate kadar uyudu. Turp gibi. dedim gülerek. Karşıdan o tatlı gülüşü geldi. Ona uyum sağlamak o kadar kolaydı ki. Sanki onunla yıllardır evliymişim gibi hissediyorum. Böyle bir durumdayken bir de üzerine espiri yapıyordum. Cidden nasıl bir şeyin içine düşmüştüm?

-Uyusun benim biricik karım. Ben onu gelince uyutmayacağım. dedi imayla. Sanırım şu an bir domatesten daha kırmızıyım.

-Görüşüz aşkım. Dedim.Biraz önce konuşulan konuya devam etmek istemiyordum. O da bunu anlamış gibi güldü ve

-Seni seviyorum  deyip telefonu kapattı.

Onun için her gün karısına söylenen bir kelimeydi.

Fakat benim için işler çok farklıydı bu benim ilk seni seviyorumum du.

***************************

Yankı'yla konuştuktan sonra gerçek hayata dönebilmiştim. Salak salak telefona sırıtmakla bu işin bir yere varmayacağı belliydi. Ben neden burdaydım?

Sanırım o sorudan daha önce sormam gereken sorular vardı.

Biz Yankı'yla nasıl ve neden evlenmiştik?

Böyle bir şey imkansızdı.

Yıllardır aşık olduğum o soğuk adam nasıl böyle birden 'hayallerdeki beyaz atlı prense' dönüşmüştü?

Kafayı yemek üzereydim. Böyle bir şey bir dilek yüzünden olamazdı. Hadi ama fantastik bir film setinin ortasında değildik.

Bu olayı nasıl bir çözüme kavuşturacaktım. Tamam Yankı'ya yıllardır aşığım ve onunla evlenmek en büyük hayalimdi ama bu şekilde değil. Ben bu dileği dilerken, saçma bir dileğin zorlamasıyla bir evlilik hayali kurmamıştım ki. Böylesi hicbir şekilde mutluluk verici değildi.

Ne yapacağımı bilmiyordum. Şu an için yapabileceğim tek şey bu oyunu oynayıp neler olduğunu öğrenmekti.


Sonrasında bu kadar acı çekeceğimi bilsem yine de bu yola girer miydim?

********************************




Tek DileğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin