13wpis... 08.02.2022

20 3 0
                                    

Kochany pamiętniku 

wszystko wróciło , gdy było już dobrze wszystko wróciło

Pamiętasz jak pisałam o powrocie do szkoły? Wróciła bym do tych czasów . Zaczynając kierunek medialno-prawniczy zaczęłam nowy rozdział w życiu spieprzając je bardziej , chociaż wydawało by się że gorzej być nie może. Znów powróciły napady.. napady agresji w których pomagają mi tylko treningi. Powróciło to uczucie pustki, wyszydzanie i pokazywanie paluchami. Powróciły niemożliwe i chore fantazje oraz niemożliwe do osiągnięcia ideały . Stałam się cieniem siebie nie panuję nad sobą i fizycznie i psychicznie. Znów stałam się wulgarna , powróciły stare nawyki i otaczanie się problemami, powróciła też chęć wygranej , wygranej nad tymi wszystkimi ludźmi którzy uważają mnie za słabą.. I chociaż dzisiaj jestem czysta to ostatnio leje się zbyt dużo kolorowych drinków , nie wiem jaki jest dzień tygodnia a liczę tylko łzy i krzywdy które po mnie spływają ,ryjąc je na ścianie i w moim sercu. I zniknął już wstyd po oferowaniu swojego ciała za pieniądze i robieniu z siebie dziwki , nie jest mi już głupio. Raz jestem w górze a raz na dole , no bywa. Do niektórych rzeczy to przed nikim się nie przyznam heh. Bo nie jestem rozsądna i zimne mam serce. alkoholem sobie pomagam by poznać inny świat. Biorę kreseczkę przed zawodami i mam wątpliwości czy jak wezmę w nich udział to wygram? Ale najgorzej czuję się w moich czterech ścianach i wspominam piosenki które śpiewała mi mama , gdy znów na łóżku leżę pijana. Śpiąc widzę te wszystkie chore fantazje które znajdują swoje ujście , te wszystkie cholerne marzenie i wspomnienia , lecz widząc to wiem , że jest to tylko złudzenie jak zły koszmar.. Znów mówią o mnie ale spływa to po mnie przez dragi w moim organizmie i jak na ironię to radzę sobie dobrze gdy zostaje sama ze sobą bo chociaż cały mój świat się wali ja kocham moje towarzystwo i chociaż wyrzucam z siebie wszystko co mnie boli to i tak nazywają mnie wulgarną po prostu brzydzi mnie ten cały sztuczny świat.. 

Twoja: ,,Wulgarna" dziewczynka


Pamiętnik SamobójcyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz