--
FİNAL // 2
--
Yeonjun'u derin uykusundan uyandıran şey ne başındaki yoğun ağrıydı ne de yüzüne vuran güneş ışıkları. Uykusunun hafiflediği bir anda burnuna dolan deniz kokusu onu uyandıran şeydi. Yeonjun kokuyu alır almaz gözlerini açtı çünkü bu Soobin'in kokusuydu.
Yan yatmış olduğu yatakta gözlerini hızla açtığı ilk anda kendisini izleyen bir çift gözle karşılaştı. Kalbi hızlandı ve henüz ayılmadığını düşündüğü için bunun bir rüya olma olasılığını göze alarak gözlerini ovaladı. Her ovalayışta Soobin yok olacak diye korkudan kalbi tekliyordu ama gerçek açıktı. Soobin her gözünü açtığında ordaydı.
Yeonjun'un hareketlerine kıkırdayıp, "Günaydın." dedi. Sesi yeni uyanmışlığın verdiği etkiyle boğuktu. Yeonjun şokla, "Senin ne isin var burda?" diye sordu. "Gezi... Gezi de değil miydin sen?"
"Hayır, hiç gitmedim."
"Hiç mi gitmedin?"
"Evet."
"Gerçekten mi?"
"Evet Yeonjun gerçekten. Gitmedim. Annemlerdeydim. Gece de sen arayınca geldim. Şimdi de burada, yanındayım."
Yumuşak bir şekilde gülümseyip, yorganın içindeki ayaklarını, Yeonjun'un ayaklarına yavaşça değirdi. Sonra baştan başlamak adına, "Yeniden ve yeniden Günaydın." dedi. Yeonjun yutkundu ve gözlerini kaçırarak onu tekrarladı.
"Günaydın."
Soobin yatağın sağ tarafında Yeonjun da sol tarafındaydı ve birbirlerine dönük duruyorlardı. Bir süre ikisi de konuşmadı. Soobin, Yeonjun'u izliyor, Yeonjun da dün gece neler olduğunu hatırlamaya çalışıyordu. En son hatırladığı şey Soobin'e şarkı söylediğiydi. Gerisini hafızasını ne kadar zorlasa da hatırlayamıyordu. Hatırlamadığı için de sessizliği bozan taraf oldu.
"Dün... Neler oldu pek hatırlamıyorum. Sana zorluk çıkarmadım umarım."
Soobin cevap vermeyip Yeonjun'un gözlerinin tam içine baktı. Yeonjun bir an için kendisini duymadığını bile düşündü. Nerdeyse sorusunu yinelyecekti ki Soobin, "Hayır." dedi ve yatakta Yeonjun'a biraz daha yaklaştı.
"Zorluk çıkarmadın ama bana bir söz verdin."
Yeonjun, Soobin'in yaklaşmasıyla utanarak geri çekildi. Akşamdan kalma olduğu için kötü koktuğuna emindi. Uzun süredir bu kadar yakın olmadığı eski sevgilisinin, böyle iğrenç koktuğu bir anda kendisine yaklaşmasını istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
like i need u </3 | yeonbin ✓
Fanfictionsoobin toxicleşen ilişkisini bitirmeye karar verir. #1 yeonbin (09.01.22) #1 soojun (12.06.22)