YENİDEN MERHABALAR!
Bu duyuruyu yazdığım için çok heyecanlıyım, öncelikle bunu bir belirteyim. O yüzden birazdan okuyacaklarınızda bolca saçma cümle bulunursa müessesemiz sorumlu değil...
Bildiğiniz üzere Babasının Kızı ve Bir İçim Su final yapalı epey oluyor. Ancak görüyorum ki hala okunuyor ve sevenleri epey var... Çok teşekkürler. Birkaç gündür ben de sürekli kendimi eski bölümleri okurken buluyorum ve düzeltmeye gitmemek için baya direniyorum. Eksikler, mantık hataları derken bir sürü şey var ama bir yandan da böyle kalması benim için iyi diyorum. Çünkü ne kadar geliştiğimi ya da ne kadar yol kat edebildiğimi görmek istiyorum. Her neyse.
Uzun lafın kısası şu ki, BK tayfasını inanılmaz özledim, sizler de öyle. Ve dedim ki neden bir hikaye daha yazmayayım? Günlük sohbetlerden oluşacak şekilde kısa kısa textingler yazıp hasret giderme niyetindeydim. Maksat canımız mı sıkıldı, açıp okuyalım ve eğlenelim. Umarım sizler de benimle aynı fikirde olursunuz.
Diğer bölüme geçmeden önce de şunları belirteyim:
Kaç bölüm sürer ve bölümler ne sıklıkta gelir bilmiyorum. Kasmadan ve sıkıldığımız an bırakacağımız şekilde olsun istiyorum.
Bunu paralel evren kitabı gibi düşünebiliriz. Tüm çiftlerimiz olacak ancak ilk birkaç bölümde kimse kimseyle sevgili değil henüz. Ayrıca buradaki bölümlerle diğer kitaplarda yazılan bölümler farklılık gösterebilir. O yüzden diyorum ya, başka bir evren gibi düşünelim.
Eğer çok istersek düzyazı bölümler de gelir arada.
Eklemek istediğim başka bir şey yok ama sizin önerilerinize daima açığım. Mesela diğer kitaplarda merak ettiğiniz, görmek istediğiniz şeyler olursa burada yazabilirim.
Hacıts grubuna yeniden hoş geldiniz. İyi okumalar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nerede Kalmıştık?||Texting
HumorBabasının Kızı ve Bir İçim Su karakterlerini içeren texting.