1. kapitola

801 13 0
                                    

Hermiona našla u sebe v pokoji dopis v kterém bylo napsáno:

 Milá/ý pane a paní Grangerovi, připomínám vám, že za chvíli je vaší dceři osmnáct let a vy víte co to znamená. Musí si vzít mého syna Draca Malfoye, jak jsme se dohodli když byli děti. A také víte, proč to musí udělat kvůli vašim dluhům, co jste dříve měli. Píši vám tento dopis abyste na to nezapomněli. Takže bych se s vámi chtěla domluvit na termínu kdybychom jim to oznámili. Vaše milá(aspon doufám) Narcissa Malfoyová.

 Hnědovláska vzala dopis do rukou a když ho měla přečtený se šla zeptat rodičů: „Mami? Tati? Co má znamenat ten dopis co byl u mě v pokoji?"¨

  Rodiče jí to začali vysvětlovat: „Zlatíčko neboj vysvětlíme ti to. Poslouchej, byly ti čtyři roky když nám hrozilo vězení za dluhy měli jsme jich vážně hodně a neměli jak je splatit. Pak se tu objevili Malfoyovi a řekli nám že naše dluhy splatí ale jenom pod podmínkou, že až tobě a jejich synovi bude osmnáct, že se vezmete. Ale neměli jsme ti to říkat. Ale nevím jak se ten dopis dostal k tobě do pokoje, asi paní Malfoyová napsala špatně pokoj." 

 Hermiona z toho byla v šoku napadolo jí spoustu otázek a tak spustila: „Ale proč? Proč já? Proč jste kvůli svým dluhům zaprodali můj celý život? To mám jako strávit zbytek života s tím debilem, co mi jenom nadává?"

 „Broučku, v klidu byli jste děti a i rodiče dělají chyby. A zachvíli ti jede vlak do školy." řekla paní Grangerová.

Tenhle příběh už světlo Wattpadu spatřil, ale stáhla jsem ho jenom kvůli tomu, že někdo z rodiny našel můj starý účet a podle toho, že já moc před lidmi nemluvím sprostě tak tady a v dalším příběhu a jedné jednodílovce je buďto sex nebo vulgarismy. Takže teď sem budu dávat moje příběhy, které už jsem publikovala, ale budu sem taky dávat nové věci kvůli tomu že už mám takový jeden menší nápad.

Musíš si toho debila vzít I Dramione IKde žijí příběhy. Začni objevovat