Hermiona
Jako první hodinu máme lektvary.
Přišla jsem včas jak jinak to by se něco vážně dělo. Do třídy přišel dramaticky Snape. Ale pořád nepřišel Draco. Určitě jenom zaspal snad.
„Tak dnes si povíme co je to veritasérum. Kdo to ví?" řekl Snape a mě samozdřejmě vylítla ruka do vzduchu.
„Hm nikdo?"
„Veritasérum je sérum pravdy, daný člověk řekne jakoukoli pravdu a nebude lhát." řekla jsem bez vyvolání a on mě spražil pohledem.
„Mockrát děkuji slečno Grangerová ale nevyvolal jsem vás takže odebírám Nebelvíru 20 bodů." podotkl Snape.
Po hodině jsme měli péči o kouzelné tvory se Zmijozelem jako ostatně spoustu předmětů. Ale pořád jsem nikde neviděla Malfoye nevím co mu je že nepřišel. Vlastně jsem ho viděla naposledy včera. Od té doby ne.
Draco
Noc jsem si užil s Astorií v posteli je báječná. Ale tohle bylo ojedinělé nesmí se to opakovat mám přece Grangerovou. Takže s Astorií konec je velkej úlet. Ale co je úžasná.
Nepůjdu na pár hodin poležim si a urovnám si v hlavě včerejšek to že jsem požádal oficiálně Hermionu o ruku a pak se vyspal s Astorií. Obě jsou úžasný ale co když....Ne radši žádný co když.
Dneska asi vynechám všechny hodiny a zítra se ještě rozhodnu jestli vůbec na některé půjdu. Ale začínám mít trochu hlad a je i čas oběda půjdu tam najim se a půjdu zpátky sem nic víc nic mín.
Už jsem byl skoro před Velkou síní když si mě odchytla Greengrassová. A začala mě líbat nic proti jsem neměl hlavně jsem doufal aby tu nebyla Hermiona nebo její kamarádíčci.
Hermiona
Když jsem šla na oběd tak jsem konečně uviděla Draca. Ale ne samotného ale s Grengrassovou a líbali se. Nevím proč mi to dělá jeden den mě požádá o ruku a druhej se cicmá s nějakou krávou? Vehnali se mi slzy do očí a tak jsem radši utekla běžela jsem do umývárny Ufnukané Uršuly. Tam mě nikdo hledat nebude.
ČTEŠ
Musíš si toho debila vzít I Dramione I
FanfictionHermiona Grangerová je odsouzena k tomu si vzít Draca Malfoye. Ale proč to musí udělat?