Hermiona
Hned večer si Ginny všimla snubního prstenu. A hned pochopila že mě Draco požádal o ruku.
Cítím se nejlíp v životě.
,, Tak jaké to bylo? Jak to udělal? Hermiono mluv!"
,, Ginny ty si šašek. Ale bylo to krásný."
,, Vy dva k sobě prostě patříte. "
,,A jinak kdy bude svatba?"
,, Vůbec netuším. Ale určitě někdy po škole. "
,, Ale pozveš mě vid?"
,, Jo Ginny pozvu ale na to už si dneska ptala. "
,, A co k němu cítíš? "
,, Miluju ho."
Ginny se jenom zasmála a já musela taky přece jenom jsem teď řekla někomu že miluju Draca Malfoye.
Draco
Tak jsem vážně Hermionu požádal o ruku a ona to přijala. Viděl jsem Blaise jak jde ke mě.
,, Čus Draco. "
,, Nazdar Blaisi."
,, Tak co kam si šel když s Grangerovou? "
,, No... Oficiálně jsem ji požádal o ruku."
,, A ona řekla ano vid? Stejně byste se museli vzít. "
,, Jo přesně to řekla."
Nečekal jsem že zrovna Blaise se bude zajímat, ale to mi nevadí. Už pomalu začínám plánovat svatbu. Tuším že rodiče budou chtít svatbu na Manoru, ale já tuším že Hermiona nebude chtít. Ale pak kde? Jedině na ministerstvu v plesovém sále. Asi vím že pozve Pottera, Weasleyeho a Weasleyovou. Teda pokud Zjizvenec a Zrzek dostanou rozum.
Hermiona
Když tak přemýšlím nad tou svatbou tak Draco asi bude chtít svatbu na Manoru já bych jí tam popravdě nechtěla to místo se mi nelíbí. Ale jestli to bude chtít Draco tak mu vyhovím.
ČTEŠ
Musíš si toho debila vzít I Dramione I
FanfictionHermiona Grangerová je odsouzena k tomu si vzít Draca Malfoye. Ale proč to musí udělat?