Draco
Hermiona mě nechala stát uprostřed chodby jako nějakýho idiota.
Byl jsem zlomený, takový pocit jsem nikdy necítil nevím co to bylo, ale nelíbilo se mi to.
Držel jsem se abych tam nezačal bulet jak mimino. Ikdyž jsem k tomu neměl daleko.
Když jsem se trochu zpamatoval rozešel jsem se ke sklepení. Snad tam bude Blaise ten mi vždycky vyslechne.
Hermiona
Nechala jsem za sebou toho děvkaře a šla k Nebelvírské věži. Tam vím že ho nepodkám.
Věděla jsem že chci jít za Ginny, ale nevěděla jsem jestli nemá trénink na famfrpál.
Asi má trénink na pokoji není ani ve společence. Ale potkala jsem Nevilla.
,,Ahoj Neville." promluvila jsem na něj.
,,Jé Hermiono, ahoj jak se máš?"
,, Mám se dobře ale co ty dlouho jsme se neviděli kde si byl celou tu dobu?" byla pravda že jsem se s Nevillem moc neviděla.
,,No, to mi musíš slíbit že to nikomu neřekneš." řekl tajemně asi objevil nějakou novou rostlinu.
„Neboj, nikomu nic neřeknu jsem jako hrob." řekla jsem a on se zasmál.
„Nevím jestli je to oficiální, ale chodím s Lenkou." řekl mi zasněně.
„Tak to ti gratuluju." řekla jsem s hraným úsměvem, aby na mě nepoznal že mi to sice nezarazilo protože se už k sobě docela dlouho měli, ale to že vlastně nevím jak to je mezi mnou a Dracem. Za mě bych se s ním rozešla ale pak je tu ta věc že se máme vzít.
„A co ty? Něco novýho teda kromě toho že si zasnoubená s Malfoyem. Jako mě je to jedno. S kým si nebo nejsi."
„No, popravdě ted vůbec nevím jak to mezi námi je. Po plese mě oficiálně požádal o ruku, ale včera jsem ho viděla na chodbě jak se líbá s Greengrassovou."
„Aha, tak to je mi líto. Ale on ti za smutek nestojí. Popravdě si myslím ted se neuraž že je to pořád ten nafoukanec co byl dřív."
„Jo tak to si pomalu začínam myslet taky." tomu jsme se oba smáli.
Neville po chvíli odešel, tak jsem se rozhodla jít se kouknout jestli vážně Ginny má trénink nebo zase někde s Harrym píchají.
No popravdě už je nikdy u toho nechci přistihnout. Děsivý zážitek.
ČTEŠ
Musíš si toho debila vzít I Dramione I
FanfictionHermiona Grangerová je odsouzena k tomu si vzít Draca Malfoye. Ale proč to musí udělat?