Hermiona
Tak teď jdu na lektvary a musím sedět s Malfoyem.
Určitě si myslí, že když píšeme test že nevidím, jak opisuje a mě je to jedno, takže ať si opisuje.
Ale pořád mi vrtá hlavou, jestli mám Harrymu a Ronovi o té svatbě říct, nebo ne stejně si myslím že by na mě byli naštvaní. Ale co oni mi nemají, co kecat do života ale stejně jim to neřeknu.
Řeknu to Ginny podle její reakce můžu usoudit reakci kluků.
,, Ginny? Můžu dneska si s tebou promluvit? "zeptala jsem se jí.
,, Jo, proč by si nemohla?"
,, Hlavně se ptám, jestli už nemáš něco domluveno s někým jiným. "
,, Ale na tebe mám vždycky čas"
,, A můžeš Teda dneska v 18:00 v knihovně? "
,, Jo tak budu tam" a řekla a zase někam šla.
Draco
Dneska řeknu, aspoň Blaisovi o té svatbě.
,, Ehm.. Blaisi můžu s tebou mluvit? "
,, Jo Draco kámo, co potřebuješ?"
,, No jenom...... Ehm... Jak to říct? No prostě budu se po škole ženit."řekl jsem a Blaisův výraz stal za to.
,, Ty vole kámo a kdo je ta šťastná?"
,, Grangerová "
,, Ty si děláš prdel. Vždyť je to, jak ty říkáš mudlovká šmejdka. "
,, Jo, člověk může změnit názor. "myslím že si myslí, že jsem se zbláznil.
,, No fajn. Nebudu se snažit ti změnit názor, ale mám otázku. Kdy to bude?"
,, To ještě nevím."
,, Aha a ví to někdo jinej kromě mě tebe a Grangerový?"
,, No to popravdě nevím, jestli to někomu řekla nebo ne. " popravdě ani nevím jestli to ví, ale to mu nemůžu říct.
V předešlé kapitole jsem psala, že dneska chci napravit to, jak kapitoly nevycházely. Tak tady je už druhá kapitola za dnešek.
ČTEŠ
Musíš si toho debila vzít I Dramione I
FanfictionHermiona Grangerová je odsouzena k tomu si vzít Draca Malfoye. Ale proč to musí udělat?