Six

497 27 15
                                    

Sana ve Momo tam 11 dakika sarılmışlardı.Kimseler yoktu,tabi bilinmedik şarkı söyleyen kişiler dışında.Sana ve Momo uzunca sarılmalarından sonra ayrıldılar.Sana "hani benden intikamlar alıcaktın Mommy"dedi.Daha sonra "pardon Momo."dedi Momo gülerek "Ben sana gül güzelim demeye hala devam ediyorsam,sende bana Mommy diyebilirsin,bundan utanma Sana.Ben hayatımda hiç kimseden intikam almadım.Bu sözlerimin hepsi boş Sana,inan bana.Ben hala seni ilk günkü gibi seviyorum."
Sana "Çok sinirliyim,ama bu sinirimi en sona saklayacağım.Amerikada nerelerdeydin?Neler yaptın gizlenerek 7 sene Hirai Momo?"
"Ah Sana,senin müzik tutkunu biliyorum.Özellikle Amerikan müziğine olan sevdanı.Ben gittiğimden gideli dinlediğin tüm Amerikan müziklerinin yarısında benim sözlerim vardı,ben yazıyordum.Hirai Momo adını değil,Maya Daisy'i kullanıyordum.Tabikide yüzümü göstermedim,LA kentinde ıssız bir yerde yaşadım."Sana çok şaşırmıştı.Çünkü Maya Daisy adlı söa yazarına hayrandı.Bu kişi Momoydu,evet.

Sana "Momo sen ciddi misin?" dedi.

Momo "gayet ciddiyim,peki sen 7 yıl içinde neler yaptın Sana?Julia ile gezdin mi?İkimiz için aldığımız evede o kızı sokmuşsundur..."

Sana kendini tutamayıp bağırarak "YETER MOMO,YETER.JULIA ILE ARAMIZDA NELER OLDUĞUNU KIMS E BILMIYOR.BANA HAPLAR İÇİREREK KENDİSİNİN PEŞİNDEN KOŞMAMI SAĞLADI,DAHA SONRA BENDEN ALACAĞINI ALDİ VE GITTI.BUNU KIMSE BILMIYOR MOMO.BEN SENI 5 YIL BOYUNCA BEKLEDIM,AMA ULAŞAMADIM.DAHA SONRA UMUDU KESTIM...GELDIN SEN MOMO,AMA BENIM KARDEŞIMLE VE CAN DOSTUM MINAYLA ARKAMDAN İŞ ÇEVİRDİNİZ"dedi.

cry for me ♤samoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin