Sana Momo ve Nayeon tam 5 saat kafeden çıktılar.Sana evine döndüğünde Miyeonun kendisinin arkasından iş çevirmesini unutup Miyeonu öptü.Biraz Miyeonla dizi izledikten sonra uyudular.
3 gün sonra
Momo Nayeonun partisine gidiceğinden dolayı bir mağaza gitmişti.Daha sonra tuhaf bir kız mağazaya girdi.Momo kararsız biriydi,ikidebir elbise değiştirip duruyordu.Bu tuhaf kızda Momoya rahatsız edicek birşekilde bakıyordu.Bu kız bembeyaz harika bir elbise alıp "bu size çok yakışıcak"dedi.Momo birinin böyle demesini umursamayıp elbiseyi alıp mağazadan çıkıp gitti.
1 gün sonra
Sana Momoyu oturduğu evden alıp elele tutuşarak Nayeonun evine gitmişlerdi.Herkes Samo ikisini çok özlemişlerdi,Samo ikilisinin etrafında dönüp durdular.45 dakika sonra all the things she said şarkısı çaldı,Samonun şarkılarıydı.Herkes sahneden çıktı ve Samoyu beklediler
Sana ve Momo öpüşüp sahneye çıktılar.Harika bir şekilde dans ediyorlardı.Birden bir silah sesi duyuldu,Momo vurulmuştu...herkes kaçarken Sana şoka uğramıştı.Momonun bembeyaz elbisesi kanlar içindeydi.
Sana ağlayarak yüksek sesle "Momo uyan,uyan uyan diye bağırıyordu"
Birden bu tuhaf kız geldi "Ne oldu barbiecik"dedi.Kız biraz makyajını sildikten ve gözlüklerini çıkartıktan sonra kim olduğu anlaşılmıştı..Juliaydı.Herşeyi planlamıştı.Ama eski yüzünden eser yoktu,estetik yaptırmıştı ve biraz makyaj ile gözlükle kendini tanınmaz hale getirmişti.Sana "senden nefret ediyorum pislik"diyerek Juliaya bıçakla saldırdı.Ama maalesef hiçbirşey yapamadı.Merhabalar,bugün iki bölüm attım ve bugün sondu.Erken son ve mutsuz son oldu ama :(.Yakında Yejisu yada Jikook fici atmayı düşünüyorum.Bu ficim kendim bir deftere yazdığım hikayeden biraz aldığım Samoya uyarladığım ficti.Tekrar görüşmek üzere.
Yanlışlıkla yayımdan kaldırınca tüm bölümler gitti,tekrar yükledim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry for me ♤samo
Teen FictionBenim kızım olacaksın. İlk Ficim mantık hataları olabilir.