Sana ağlamaya başlamıştı,Momo Sanayı suçladığı için kendini çok kötü hissetmişti.İkisi yine beraber sarılıp ağlamaya başladılar
Momo "Senden neler aldı o p*ç gül güzelim"dedi.Sana "balerinlik eğitimi başarımla tamamladıktan sonra herkesin beklediği büyük gösteriye çıkıcaktım.Julia beni o gün yüksek doz ilaçlarla uyuttu,Julia bale öğretmenimi kandırarak kendi çıkmış gösteriye.Burda balerinlik hayatını sürdürebilmek için o gösteriye çıkmak gerekir Momo,sende biliyorsun.Lanet olsun...Daha sonra aileme balerinlik hakkında yalan şeyler söylemiş.Benim ailemde sanatla ilgili iddialara biri sanatın her türlü kötü iddialarına direk inanır maalesef.Birdahada beni kursa gösteriye falan götürmediler.Sonra Julia nereye kaçtı bilmiyorum ama kaçtı ve şuan balerinlik yapıyor yüksek ihtimalle içim acıyor Mommy.....Bale benim herşeyimdi."dedi.Momo "bunu kim biliyor"dedi.Sana "senden başka kimse Mommy..."dedi.Momo "sen balerin olacaksın Sana.Juliayı bulup onu mahvedeceğim."dedi.Sana "benim için hiçbirşey yapmana gerek yok Momo.Sen geldin ya,mutlu olursak bana yeter dedi"Momo "hedefimi ben her zaman gerçekleştirim Sana,gel bir kafeye gidelim"dedi.Sana ile Momo kafeye gittiler.Yemek yediler,eğlendiler.Another Love çalınca dans ettiler hiç kimseyi umursamayıp.
Daha sonra Sanaya mesaj gelmişti.Nayeon:Sana 4 gün sonra parti düzenleyeceğim,mutlaka gel
Sana:Mutlaka geleceğim Nayeon,fakat sen şuan Moon kafesine gelir misin
N
ayeon:tamam Sanacık
Nayeon,Momo,Sana birbirleriyle çok iyi anlaşan üçlüydü.Tabiki iki sevdalı Nayeona süpriz yapacaktı
22 dakika sonra Nayeon geldi ve gözlerine inanamamıştı,Momo ordaydı
Nayeon "Momo.... sen misin...NERDEYDIN SEN" dedi
Momo "geldim Nayeonum,artık bunun önemi yok"dedi.
Bu kısa diyalogun artından hiç birşeyi umursamayıp dans edip eğlendiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry for me ♤samo
Teen FictionBenim kızım olacaksın. İlk Ficim mantık hataları olabilir.