Miyeon daha sonra tekrar geldi,Sana Miyeona bakmadan direk ceketini alıp evden çıkmıştı.Momo ile buluştukları parka gitmişti.Momonun numarasını Miyeonun telefonundan almıştı.Aradı.Momo bilinmeyen bir numaranın aradığını görünce çok şaşırmıştı,çünkü böyle aramaları yıllardır almıyordu.Açmak istemesede meraktan açtı.Sana "parktayım,gel artık"dedi.Momo şaşkınlıktan ölüyordu.Arayan Sanaydı.Nerden bulmuştu numarasını ?Düşünceler kafasını yiyiyip duruyordu.Şimdi bir şey söylemek yerine,parkta sormayı tercih etti. Momo 20 dakika sonra parka vardı.İkiside birbirini görünce ağlayacaktı,ağladılarda...Sananın kızmaları,Momonun intikam hırsı...hepsi boştu hepsi.İkisi birbirini çok özlemişlerdi.Tam 7 yıl olmuştu...Birbirlerine sarılmak çok istediler,ama bunu yapamadılar.
Arkadan tanıdık,naif bir ses geldi,şarkı söylüyordu..."Benim için ağlamanı istiyorum, benim için ağla.
Benim için öleceğini söylüyorsun, benim için öl.
Ve eğer yapmazsan, o zaman bari benim için yalan söyle, benim için yalan söyle
Evet, söyle bana, kim?
Kim sana beni unutturabilir?"ikiside şaşkın bir şekilde etrafa bakıyorlardı,kimsecikler yoktu.
Daha sonra daha tanıdık ve gür bir ses yeni bir şarkı söylemeye başladı
"biz ekimde aşık olduk
bu yüzden severim sonbaharı
yıldızlara bakmayı
uzaktan onlara hayranlık duymayı
çatıda sigara içerken
çok güzel görünüyorsun ve ben bu manzarayı seviyorum"
"aşağı bakma boş ver, oraya gitmiyoruz zaten
en azından biliyorum ki hayatta kalacağım
benim olacaksın
benim, benim, benim
benim sevgilim olacaksın
benim, benim, benim
benim sevgilim olacaksın
benim, benim, benim
benim dünyam olacaksın
dünyam, dünyam, dünyam
benim sevgilim olacaksın"
İkiside ne olduğunu anlamamıştı.Ama bu anın tadını çıkarmaya karar verdiler,Sarıldılar birbirine koşa koşa..Evet,sarıldılar.Birbirlerinin kokularını özlemişlerdi.Doya doya birbirlerini kokladılar.Sana ve Momo için resmen zaman durmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry for me ♤samo
Roman pour AdolescentsBenim kızım olacaksın. İlk Ficim mantık hataları olabilir.