😸13

46 9 14
                                    

Jaehyun Pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jaehyun Pov

"Johnny~Thanks tolong bayarkan bill hospital aku,"aku memandang Johnny di sebelah.Aku baru sahaja keluar daripada hospital.Taknaklah duduk lama-lama kat hospital tu.Sakit mata je.

"Eh hello!Ingat sikit orang kat sini pun ada hulur duit eh,"Taeyong mula menyampuk.Eleh setakat beberapa won tu apalah sangat.

"Yelah Taeyong.Eh Johnny kau tak kerja ke hari ni?,"Johnny menggeleng.

"Kenapa tak kerja?Ada masalah ke?
Ke boss kau bagi cuti ni~,"sakat aku kepada Johnny.

"Haah.Boss aku bagi cuti.Sebab semalam kitaorang a--,"Johnny terus menggantungkan ayat dia.

"Ha asal berhenti?Sambung lah,"
aku dan Taeyong memandang Johnny.

"Takda apa-apa.No need to know lah,"
lah apahal pula dah?Hishh dia ni😒.

"Ceritalah Abe Johnny.Kami ingin tahulah please~~,"pujuk Taeyong.

"Takpayah,"hishh kedekutnya.

Johnny tiba-tiba memberhentikan langkahnya.Seorang namja berlari menuju ke arah kami.

"Hai Johnny.Nice to meet you,darling,"
what the 😒. Aku di sebelah nak terjatuh dah tadi.Terkejut punya pasal.Perut di pegang.

"Apa awak merepek ni Aidan?,"
Johnny meletuskan gelak teragak-agak.

"We need to talk,"aku mula memandang Johnny dan lelaki yang di beri nama Aidan itu bersilih ganti.

Jap!Takkanlah kawan aku Johnny Suh ni GAY!! Hell NO NO!

"Erk, Jaehyun jom kita gerak dulu.
Kita tunggu Johnny kat dalam kereta.
Jom-jom,"Taeyong sudah menarik tangan aku.Ada benda yang aku terlepas ke nyah?

😸😸😸

Johnny Pov

Aku mula memandang Aidan atas bawah.Tidak mungkin lelaki sekacak Aidan ini gay!? Tidak dia tidak percaya sesama sekali.

"Johnny...Maybe you akan terkejut bila I terus terang dengan you,"hati aku mula tidak keruan.Sudahlah di gemparkan dengan luahan hati cik Sara semalam,hari ini luahan hati rakan sepejabat pula.Namja pula tu.
Oh tidak,hensem sangat ke dirinya ini.

"Encik Aidan,saya tak tahu nak react macam mana.Erm...Saya tak terdetik langsung untuk suka dengan kaum sejenis.Encik Aidan sendiri tahu yang benda ni agak 'ganjil' bukan?,"Aidan hanya mengangguk kecil.

"Tapi,saya tak dapat nak menafikan cinta saya terhadap awak Johnny Suh.
Sejak pertama kali awak masuk ke dalam syarikat cik Sara,saya mula tidak keruan apabila melihat awak.
Saya mengaku yang saya ni gay,
tak boleh ke awak terjerumus sama dengan saya?,"what the heck?!

Dia nak suruh aku!Aku terjerumus dalam hubungan bengkok ni!Eh mustahil! Memang tak akan pernah!

"Wanita pun susah untuk saya terima tambahan lagi kaum sejenis seperti kita,pastinya mustahil untuk saya terima.Saya pasti,perasaan encik Aidan ini hanyalah mainan sahaja.
Awak cuma kesunyian kerana tiada teman untuk berbicara,awak memerlukan seseorang untuk mengambil berat tentang awak,
pergilah cari wanita yang sebetul-betulnya dan bukannya jantan yang sudah diubah menjadi wanita.Saya harap kata-kata saya ini dapat menyedarkan Aidan.Saya meminta diri dulu,"aku terus berdiri dan meninggalkan Aidan keseorangan di cafe itu.

Aku faham dengan situasi Aidan.
Dia mungkin kesunyian ataupun ada perkara yang telah membuat dirinya menjadi bengkok.Aku bukan sesiapa untuk tidak hormat kepada dirinya,
walaupun Aidan sudah meluahkan isi hatinya yang mustahil untuk aku terima,aku dan dia masih lagi boleh menjadi kawan.

"Aku harap dia tak akan menghantui hidup aku,"

TBC...😸

Friday
11 February 2022
01:42 a.m.

𝐁𝐎𝐒𝐒𝐘 송아지 [𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲]✓Where stories live. Discover now