Sara Pov
"Johnny!! Awak ni janganlah masuk sekarang! Nanti tak cantiklah,"aku memandang Johnny yang berdiri tegak dengan tangan di masukkan ke dalam poket suit hitam dia.
"Apa?Salah ke saya nak tengok future wife saya?Cik Sara Elizabeth, lagi beberapa minit lagi kita akan disatukan so why not you tatap muka I puas-puas dulu hm? Am I right dear?,"aku menghantarkan renungan tajam kepada Johnny.
"Cik Sara, Johnny Suh ni memang suka cari pasal so Cik Sara layankan jelah ye,"Lili mula mencelah.
"Haah betul tu! Johnny Suh ni suka sangat kacau orang.Rasa nak kerat 18 je dia ni,"Sara mula memandang Hezla.
"Eh suka hati dia je nak kerat laki aku.
Hello lepas ni aku nak kahwin tau.
Apa kau nak aku kahwin dengan 'ghost'? ,"mereka yang berada dalam bilik itu terus meletuskan gelak besar.Suka betul menyakat pengantin baru ni.Kawan dah nak kahwin,kenalah sakat habis-habis.Betul ke idok??😘
"Bride dah siap ke?Kita dah nak mula.
Groom apa yang awak buat dekat sini.
Pergi bersedia dekat pintu masuk tu.
Sibuk nak kacau bride ," ambil kau setepek kena dengan paderi."Baik paderi ," Johnny terus berlari keluar daripada bilik persiapan bride.
"Saya harap perkahwinan ni adalah hari paling bahagia bagi saya dan juga awak Johnny Suh," getus hati Sara.
Sungguh dia merasakan bagai mimpi apabila dapat mengahwini Johnny Suh.Lelaki sado pujaan hati wanita di luar sana.Tetapi dia yang dapat.Dia merasakan dirinya amat bertuah kerana dapat memiliki Johnny Suh."Bride, nanti lagi 5 minit berdiri sebelah groom ye.Siapa yang ambil bunga bride ?," Lili mengangkat tangan.
"Bagi kat bride terus.Takut lupa pula.
Orang baling bunga nanti dia baling groom pula.Habis~,"paderi yang paling lawak mereka pernah jumpa.Mesra betul paderi ni.
"Paderi nanti time saya kahwin, paderi tolong satukan ye,"amboi Hezla dengan sapa tu dia nak kahwin.
"Masalahnya ada ke orang nak kat awak Hezla?," paderi itu terus keluar daripada bilik persiapan bride.
"Wow mana kau kutip paderi tu Sara?
Aku rasa nak kerat 20 je paderi tu,"
rare betul Hezla.Orang kerat 18 dia sampai kerat 20. Next level betul.😸😸😸
Sara Pov
"Johnny Suh adakah awak akan menerima Sara Elizabeth sebagai peneman hidup awak?Adakah awak akan menjaga Sara Elizabeth seperti mana keluarga Sara menjaga Sara?
Mampukah awak menjaga Sara Elizabeth?,"Johnny menarik nafas panjang sebelum di hembus perlahan-lahan."Ye saya akan menerima Sara Elizabeth sebagai peneman hidup saya.Saya juga akan me jaga Sara Elizabeth seperti mana keluarga Sara menjaga Sara.Saya mampu untuk menjaga Sara sepenuh hati saya selagi kudrat masih di kandung dalam badan,"lancar sekali percakapan Johnny.
Dan soalan yang sama di soal kepada Sara.
"Baiklah.Dengan itu saya sahkan awak berdua adalah pasangan suami isteri.Johnny Suh, you may kiss your bride," Johnny mula mendekati diri aku.
"Help!! Aku nervous!," dia mendekatkan dua ulas bibirnya ke arah telinga aku.
"Izinkan saya?,"menegak terus bulu roma aku.Tanpa rasa segan silu aku mengangguk kecil.
Suara sorakan dan bunyi tepukan bergema apabila kami kiss. Aku dapat rasakan rakan-rakan aku tengah memandang aku dengan senyuman kambing diorang.
😸😸😸
Johnny Pov
"Congratulations Sara and Johnny.
Wahh boss dah kahwin.Aku tak sangka kau akan kahwin dulu sebelum kitaorang,"Sara memukul lengan Hezla."Eleh~Lepas ni kau pula,"sampuk aku.
Tiba-tiba aku melihat lambaian tangan ke arah kami.Siapa?Manusia itu mengorak langkah dan apabila dia semakin dekat aku mula menyorok di belakang Sara."Amboi~Kahwin memang tak panggil eomma ke macam mana?,"bukan tak nak panggil tapi Johnny erkk help me Sara!!
Sara menyalami tangan eomma dan di sambut oleh aku.
"Eomma ada menantu.So senanglah nanti nak ajak pergi shopping,beli barang dapur,ajak mandi sama,"eh ghisauu!!
"Mandi kolam apa korang semua ni.
Otak masing-masing.Ni mesti suka tengok cerita bukan-bukan,"kami meletuskan gelak panik.Macam mana tak panik,dia cakap mandi kolam.
"By the way Sara. Eomma nak cakap good luck malam ni.Eh mana eomma dengan appa kamu?,"eomma kenapa dengan perangai eomma ni??
"Erk...Ada kat sana tengah borak dengan tetamu,"balas Sara.Haish cantik betul wife Johnny Suh ni,"
tengoklah husband dia pun handsome."Nanti korang nak honeymoon dekat mana?Dah ada perancangan?,"wow aku tak pernah terfikir tentang honeymoon.
"Tak kisah dekat mana-mana pun.
Japan ok juga.Tapi, ingat nak bawa Sara pergi A.S,"Sara mula menepuk bahu aku."Awak nak bawa saya pergi A.S?! Wahh nak! Nak!!,"wow Cik Sara kawal suara kamu itu.
"Nak~Saya nak pergi A.S! Bawalah saya Johnny~Please~,"yelah isteri kesayangan ku.
"Ok boleh.Buat anak kat sanalah nanti,"Sara mula kaku.
Dirty mind~Dirty mind~Dir-dir-dir-dir dirty mind~~
Sara memukul bahu aku.
"Ok tak tak,"wah garang betul.Tak tahulah macam mana kalau dah duduk sebumbung nanti.
"Sara Elizabeth, I love you,"dia mula mengukirkan senyuman manis.
"Johnny Suh, I hate you too,"dia terus berlalu pergi menyambut tetamu.
"Eleh hate but love cehh----,"
THE END 😸
Wednesday
16 February 2022
13:00 p.m.
YOU ARE READING
𝐁𝐎𝐒𝐒𝐘 송아지 [𝐉𝐨𝐡𝐧𝐧𝐲]✓
FanfictionOLD TITLE:MY FUTURE WIFE IS MY CEO Sixth Book NCT 😸 Johnny Suh anak kelahiran Amerika Syarikat yang mengambil keputusan untuk terbang ke Korea mencari pekerjaan untuk menyara kehidupan keluarga beliau yang berada di Amerika Syarikat. Beliau bekerja...