22 Kasım 2021

157 18 2
                                    

Hyunjin.

Her zamanki gibi okulda kütüphanedeydim. Kitapların içinde yazan cümleler bazen beni bilgilendiriyor bazen duygusallaştırıp ağlatıyordu, genelde romantik romanlar sevsem de araştırma kitapları daha çok ilgimi çekiyordu.

Yıldızlar hakkında bir kitap arıyordum şu an, ama çocuk kitapları dışında gözüme çarpan bir kitap olmamıştı. parlak ve yaldızlı kitaplar hem çocukların hem de benim dikkatimi çekmiştir.

"Yıldız Toplayan Çocuk" kitabın ismi hoşuma gidince elime alıp incelemeye başladım.

"Bu yaşta çocuk kitabı okuyanı ilk kez görüyorum."

Benden çok az kısa olan çocuk yanıma gelip elimdeki kitabı almıştı. Ellerime başka bir kitabı bırakıp gitmeden önce de şunu söylemişti.

"Yaşına göre bu daha uygun."

Arkasından bakmayı bırakıp kitaba döndüm.

"Not: Seni Seviyorum"

Boş bir masa bulup kitabı okumaya başladım, dedikleri pek umrumda değildi aslında. Şu an önemli olan kitabın güzel olmasıydı. Zevkime göre bir kitabı, tanımadığım birinden alınca şaşırmıştım.

Kitap güzel gidiyordu, ama saat geç olduğu için kitapla birlikte eve döndüm. Yemekten sonra odama çekilip kitabı okumaya devam ettim.

432. Sayfayı da bitirdiğimde kitabı rafa kaldırdım.

Kitap bitmişti ve saat gece yarısını geçiyordu. Kendimi yatağıma bırakıp tavanla bir süre bakıştıktan sonra gözlerimi kapattım, gözlerimi kapatınca aklımda canlanan surat bana kitabı verek kişiye aitti.

Rüyama girmesini diledim, teşekkür borcum vardı.

Yorganımı üzerime örttüm, gözlerimi bir kaç kez açıp kapatarak uykumun gelmesini sağladım. Bir çift göz uykumun gelmesini engelliyordu.

Sayonara (HyunHo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin