─öncelikle bismillahirrahmanirrahım
arkadaşlar hedefim bu bölüm sevgili
yapmak hadi bakalım ins
bbrightvc;ne düşünüyorsun sen?
dalgın gibisin
kutlama yapıyoruz şurada
yoksa
benden ayrı kalacağın için
mi üzülüyorsun?winmetawin;
dizi bittikten sonra
ayrılır mıyız yani?bbrightvc;
yoo
belki sen öyle
düşünüyorsundur
diye dedimpeşinden ayrılmayı
düşünmüyorum benwinmetawin;
10 dakika sonra
buluşalım mı?cafenin balkonunda
olacağımbbrightvc;
peki
olur
(görüldü 23.21)
Metawin elleri cebinde dışarıyı izlerken, Bright'ta bir süre onu izlemişti kapı girişinden. Neden üzgün olduğunu bilmiyordu, sabahtan beri bir gariplik vardı sanki.Belki neşesini yerine getirir diye düşerek bir kaç adım atmış arkasından kollarını beline dolamıştı.
"Bi kere de şırnaşmasana"
Metawin arkadasına döndüğü gibi Bright'ı ittirdiğinde ikiside kıkırdamıştı.
"Keyfin yerine geldi mi?"
"Hayır, sadece sinirimi bozdun çünkü."
Siniri falan bozulmamıştı, deli gibi tepinebilirdi şu an. Bright kendisine sarıldığı an içinde tarif edemediği hisler oluşmuştu. Gerçekten midesinde kelebekler uçuşuyordu.
"Keyfini yerine getirebilirim, eğer istersen?"
Düşüncelerinden ayrıldığında Bright rüzgardan dağılan saçlarını düzeltiyordu. Yüzünde flört ederken kullandığı ifadesi vardı. Her ne kadar heyecanlansada belli etmek istememişti.
"Ne yapacaksın?"
Zaten cevabını bildiği soruyu soruyordu, bu yüzden çokta merak etmiyordu ama son zamanlarda bu cevabın kendisini heyecanlandırıyor oluşunu da göz ardı edemezdi kesinlikle.
"Öpeceğim."
Normalde Bright bir adım attığında Metawin aralarına kolunu koyar Bright'ı ittirirdi. Ama şimdi ise sakince bekleyerek daha doğrusu sakin olmaya çalışarak beklemişti.
Bright her zaman ki gibi Metawin'e yaklaştığında bu sefer onları engelleyen bir kol olmamıştı, ikisininde dudakları usulca birbirine kavuşmuştu.
Çok uzun sürmemişti, Bright henüz kendisinden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmediği çocuğu öpmek istememişti.
"Kabullenmem biraz zaman aldı ama seni seviyorum, sabahtan beri dizinin bitişini kutluyoruz diye üzülüyorum çünkü senden uzak kalmak istemiyorum."
"Uzak kalmayacağız, özellikle bugünden sonra."
─bu ikisine düz yazı yazmak çok garip ya delircem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
partner, brightwin
Cerita Pendekwinmetawin; tamam anladık çok güzel giden bir ilişkin var hatta dünyada ki en güzel ilişki de senin ama söyler misin kız arkadaşına artık gelmesin? her çekimde araya giriyor ve sinirden delireceğim artık! ─tamamlandı. 241221|190222