Justin okula yeni gelmişti ve geleli bir hafta olmuştu.Hemen popüler oldu .Beni geçmesine izin veremezdin o yüzden onunla çıkmalıydım.Her neyse ertesi gün okula geldiğimde Taylor bana Ariana nın sevgilisinden ayrılıp Justin e açıldığını söyledi. Bende hemen Ariana nın yanına gittim ve yanlış yaptığını söyledim . Sonr hemen Justin in yanına gittim ve çıkma teklifini etmiş bulundum. İlk defa birisine çıkma teklifi etmiştim. Justin de hemen evet dedi. Şaşımadım tabii ki Ariana mı Benmi desem herkes Sen der. Bu konuda şanslı sayılırım. Sabah okula gitmek için beni evden aldı ve bana beni gerçekten seviyormusjn diye sordu bende yok sevmiyorum ünüm düşmesin diye çıkma teklifi ettim mi diyecektim tabii ki evet seviyorum dedim. Sonrada sonuna peki ya sen i yapıstirdim .oda ben seni geldigimden beri seviyorum demesin mi. İcimden aglamistim. Okula vardigimizda hemen Taylor un yanina kostum ve herseyi anlattim kizin agzi acik kaldi. Sonra Justin geldi ve dudagimdan optu tabi bnde opmek zorunda kaldim. Zevkli degildi diymem tabii ki. Cok zevkliydi. Taylor ile sinifa gideken Taylor bana sen onu gercekten seviyormusun dedi. Bende evet demisim. Yani demisim bilmiyorum. Derste Justin yanima oturdu ve Ariana yanina geldi yavsamaya basladi heralde sevgili oldugumuzu bilmiyordu. Bende hemen Justin in kucağına bacağımi attim ve onu dudagindan optum o anda oda optu ve beni kucagina aldi. Ariana nin yuzu dustu ve hemen yerine oturdu. Ogretmen geldiginde toparlanmamiz zor oldu ama degmisti. En azindan yakalanmadik. Eve donerken Justin beni evine davet etti. Bende evet dedim. Evlerine geldigimizde biraz oturduk ve film izledik. Ben uyuya kalmisim ve o beni odasina cikarmis. Sabah uyandigimda Justin yanimda yatiyordu ve ona sarildim. Cunky onu sevmeye baslamistim. Herseyim oldu.