HAYATIMIZA KİMSE GİREMEZ.

496 13 5
                                    

Aynaya baktım ve kendime kendim olarak onu sevdigimi kabullendim.Okula geldigimde bi mutlu haber ile karşılaştığım da o kadar mutlu oldum ki , ya durun durun soyliyim ki merak etmeyin eminim sizde sevinirsiniz Ariana okuldan ayrılmış!!! Neyse tavrımıza donelim. İlk inanamadım ama eve geldiğimde o mutluluktan kendime ilk defa yemek yaptım . Ya bi ilkti bu hep boyle mutlu mutlu haberler alsak yapariz yemek ,ama dogru duzgun mutlu haber gelmez herneyse konumuz bi degil.Justin 'i aradim ve bana gelmesini soyledim. Eve geldiginde ilk once sarildik ve hosgeldin bocek... Olaraktan selamladim sarildigimda ustune kadin parfumu sinmisti ilk baslarda bisey demedim. Ama bir kac gun sonra tekrarlandi ve birkac gun sonrada. Artik bardak dolup tasmisti gozum hicbirsey gormeden yolumu ayirdim. Artik beraber degildik. Bir kac aydir okula gitmiyorum. Evde her zamanki gibi mal mal oturuyoruz. Arada bir Taylor falan geliyor. Ama Justin i tercih ederim. En sonunda Taylor un israriyla bi alisveris merkezine gittik. Tabiki ben her zaman ki gibi acim. Yemek almaya KFC ye ilerlerken alt kattaki Starbucks ta Justin i gordum ve hemen alt kata indim. Beni sevdigini ogrenmek icin iyi bir karsilasma oldugunu dusunuyorum. Siraya girdim Justin daha kahvesini falan yeni almisti bende iki uc sira arkasindaydim zaten. Bende hemen havuclu kek ve mango yoghurt frappachino mu alip justin in gorebilecegi bir masaya gectim. Ben kekimi yerken catalim yere dustu ve ardindan Justin yanima catali ve kahvesiyle gelip al bunu kullan dedi. Bende ne diycem saol dedim. Hemen direk seni seviyorum diyemezdim. Mal miyim ben. Gerizekali. Neyse muhabbete daldik ve Justin hadi gel dedi bende sasirdim. Nereye diye sordugumda kolumdan tuttu ve yuruttu. Sinemadaki arka cikis kapisindan beni AVM nin catisina cikardi. Burasi ilk bulustugumuz yerdi. Ona unutmamissin dedim, oda asla diyerek bagirdi. Ben arkami dondum etrafi incelerken kafami cevirdim ve dudak dudaga geldik. Arkadan sesler geliyordu. Bianda butun arkadaslarimiz su tanklarinin arkasindan ciktilar. İlk basta Taylor olmak uzere yani bunu planlamislar. Dmekki artik seviyomu sevmiyomu diye merak etmeme gerek yok. Suan eve gidiyorum ve tahmin edin kimin arabasindayim. Tamam tamam etmeyin , Justin. Tatile girmistik. Miami  e giden ilk ucaklardan bitanesinden iki bilet aldim. Sabah ucaga bindigimizde Justinde birseyler vardi. Otele geldik ve ona ne oldugunu sordum. Oda bana telefonumu evde unuttum dedi ama telefonu elindeydi. Bana yalan soyleme diye bagirdim. Devamida agzimdan cikti. Ona beni aldatamayacagini benim anlayabilecegimi flan soyledim. Ve odadan tam cikarken kolumdan tuttu ve hayatimiza kimse giremez diye bagirdi. Hayatimda Justin in bana bagirdigini ilk defa duymustum. Tatilde hep icimden hayatimiza kimse giremez diye kendi kendimle konusuyordum. Zaten Justin bana bidaha boyle seyler yapmaz heralde diye dusunup. Sabah deniz kenarina gittim. Kiyiya geldigimde HAYATİMİZA KİMSE GİREMEZ !!!! Diye avaz avaz bagirdim ve icim rahatladi.Seni kosulsuz seviyorum Justin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAD GIRL & BAD BOY (Jelena Love)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin