2 Minggu Part 3

37K 110 1
                                    

14 hari berlalu. Kehidupan di rumah kembali aman.

Hujung Minggu lepas, Syirah ikut ayah dan ibu ke majlis kenduri di kampung, belah emak. Dan selepas melawat, mereka bertiga makan dinner di Mid Valley seperti keluarga biasa, seperti ramai yang duduk dalam foodcourt. 

Ayah bertanyakan tentang peluang pekerjaan untuk Syirah dan Syirah pun menjawab seperti anak tiri kepada En Daud. Setiap hari berulang dan En Daud tetap En Daud. Suami kepada ibunya dan ayah tiri kepada Syirah yang menanam anggur di Puchong. 

Sebenarnya azam Syirah untuk mencari pekerjaan agak rendah. Rendah sebab kalau dapat kerja tidak dapat duduk di rumah setiap hari, setiap malam, menunggu untuk kekasih barunya untuk masuk bilik dia setiap malam. 

Tetapi Daud buat macam malam indah itu tidak berlaku.

Come on Syirah, hisap batang ayah. Hisap lah. Jgn hisap mcm pemalas, be my slut. You paham, be my slut. Sedap lihat you hisap batang saya. Batang mamak saya. 

Syirah tengah baring di katil, dan menyelak kain supaya pantat basahnya senang disentuh jari. Sekarang dia tidur bogel setiap malam.  Bawah selimut, sedia untuk Daud masuk ke bilik dan menonggengnya. Kalau lah.

Yang ada sekarang, hanya memori. Syirah baring di katil dan replay malam indah dua minggu lepas. Sambil membayangkan balik, gadis ayu yang selalu sopan mula melembutkan pantatnya dengan air liur sehingga kebasahan meningkat dan dia mula mengerang dan membisik "Fuck me Daud, cum on darling, buat lah apa u nk, please buat kat saya."

Tetapi Daud di bilik sebelah berbaring sebelah ibunya. Mungkin mereka sedang bermain, sure, kenapa tidak? Kan mereka suami isteri. Dan Syirah semakin stim. Membayangkan kemegahan Daud pam ibunya secara doggie. Yes, doggie, mcm tu lah, dan Syirah terus main jari.

Tidak pasti berapa kali sehari Syirah akan main jari, tetapi boleh dikatakan lebih daripada bilangan hidangan makanan harian.  

Syirah terpikir. Kenapa Daud buat mcm ni? Kenapa tk kisahkan badan Syirah yg perlukan pelirnya. Kenapa tak pikirkan apa yang Syirah mahukan?

Dan setiap hari apabila ibu di dapur atau di belakang rumah, Syirah akan keluar dan duduk depan Daud. Dan sengaja memakai pakaian jarang dan selalu membuka kaki. Tetapi Daud tidak kisah. Daud tidak kisah langsung.

Dua minggu Syirah dah tidak main. 

Waktu makan malam sampai. Syirah duduk sebelah ayah, berhadapan dengan ibu. Kali ini, Syirah membuat keputusan, masa untuk bertindak. Dia menggerakkan kakinya lebih rapat ke ayah, dan pehanya menyentuh peha Daud, dan Syirah tidak kisah yang ibu di depan. Dan ibu tidak dapat lihat apa yang berlaku dibawah aras perut. 

Daud langsung tidak kisah. Dia bangun dan ke dapur, seakan mengelak Syirah. 

Syirah dah takde selera, Syira tak nak hidup macam ini. Dan dia mula menangis. Bersebak. 

Suara ayah.

"Lihat lah apa yang berlaku dengan anak kita, sayang. Dia sedih sangat sebab masih tidak bekerja. First class dan belum dapat kerja, siapa yang tidak akan menangis?"

Syirah berhenti dan melihat Daud berdiri di antara dia dan ibu, dan sedang melihat dan bercakap dengan ibu yang kerap mengangguk kepala.

"Settle. I nak bawak Syirah ikut saya ke Penang utk work trip saya. Ada dua tiga client sana yang mungkin boleh nasihati dia untuk hal kerja. Mungkin ini penyelesaian." Kali ini dia pusing dan melihat ke arah Syirah. "OK, Syirah, sori terpaksa ikut ayah ke Penang untuk dua hari. Kita bertolak hari Selasa. Boleh?"

Syirah angguk secara perlahan, tetapi dalam hatinya dia sudah melompat ke langit. Oh, ke Penang. 


Hadiah Untuk AyahWhere stories live. Discover now