Malam marathon

49K 141 0
                                    

Pagi. Masih gelap dalam bilik sebab langsir tebal. Hanya lampu sebelah katil yang menunjuk dua tubuh baring di atas satu katil. Bogel. Selimut pun di atas lantai.

Syirah merasai pelbagai emosi pada masa yang sama. Macam ingin jerit kepada dunia. Tetapi bukan sebab sedih, tetapi entah. Daud baring sebelah. Tidur lena.

Malam pertama bersama ayah tiri. Syirah menutup mata dan jelas boleh imbas kembali, diri dia menghisap lama batang Daud sebelum akhirnya lelaki berumur 50 tahun itu pancut penuh kedalam mulutnya.

Dan Daud keluar bilik.

Over?

Syirah menutup skrin dan membersihkan diri. Jijik adegan seks kat TV, dan dia pulak ulang apa dia tonton kat pelir ayahnya. Jijik, Syirah menggeleng kepala.

Tidak apa, kita akan buat mcm satu mimpi yang sekadar mimpi. Tidur, Syirah. Pasti ayah pun akan berlakon. Kan kita yang dalam keluarga konservatif dan beriman pandai berlakon. Pandai dalam banyak perkara.

Syirah pasang balik seluar trek dan baju, dan baring.

Boleh dengar yang ayah sedang shower. 

Ah ye, die pun akan buat tak tahu ttg perkara ini, dia pun kesal, pasti.

Syirah baring. Sekejap sahaja sebab Daud masuk balik bilik. Dan kini memakai boxer sahaja.

"Jom, baring." Daud menyebut seperti beribu kali sudah berbaring dengan anak tirinya.

Yang pelik, Syirah pun baring seperti ia adalah satu kebiasaan.

Sebaik baring, Syirah merasai Daud memegang dia dari belakang. Dan mulalah.

Bukan macam rush, sebab Daud mengambil masa. Perlahan menyentuh, meraba, menekan, memicit  dan meramas. Lama, seperti sejam. Dan Syirah merasai diri dia seperti gunung berapi yang tidak boleh menahan bahang. 

Batang Daud kerap menggesel buntutnya. 

OMG, Syirah, u dah bogel, u tak tau u dah bogel. Oh, feels so good...

Sehingga Syirah mula meronta-ronta di atas katil dan sampai orgasm pertama. First time, untuk gadis design. 

Dan pada masa itulah, Daud naik ke atas Syirah, membuka kakinya dan melerak juga zakarnya pada biji kelintitnya. 

Masukkanlah, tunggu apa, ayah?

Seperti Daud mendengar isi hati Syirah, batangnya masuk kedalam, dan Syirah menggenggam kedua-dua siku lelaki yang mengambil daranya. 

Dan terus, Syirah mula memanggil Daud sayang, sebelum kembali memanggil dia ayah. 

Mereka bermain beberapa kali. Setiap kali, Daud terpaksa berehat sedikit. 

Dan sudah pagi sekarang, mungkin jam 11. Ayah sebut entah bila, mungkin masa die tengah menjilat pantat Syirah yang perlu menjemput ibunya untuk lunch. Mungkin last mereka main empat jam lepas. Ini rehat paling lama.

Mereka perlu bersedia untuk menjemput ibu dan makan lunch bersama.

Syirah menggerak tangannya ke belakang, supaya boleh memegang batang ayah sekali lagi. 

Apa salah, hisap sekali atau main sekali lagi, kan?

 

Hadiah Untuk AyahWhere stories live. Discover now