Selepas sarapan pagi, Daud menunggu untuk Syirah di luar kereta.
"Come on, I nak elak jam di Ipoh. Saya ada meeting jam empat di E&O."
Syirah keluar dari rumah dan ibu dibelakang.
Ibu membisik. "Jangan lawan ayah sangat. Ini trip kerja mesti dia stress a lot. Please ye, Syirah, just ikut cakap ayah dalam semua hal. Jangan melawan."
Syirah angguk dan masuk kereta, dan dalam masa dua minit mereka dah lepas tol Jalan Duta, dan hanya selepas marker Tapah, ayah menurunkan volume musik kereta. Sepanjang jalan mereka telah menghabiskan tiga album punk rock. Nampaknya zaman muda dulu, Encik Daud agak liar.
"Sayang, sayang OK?"
Semacam semua rasa marah dan gelisah Syirah hilang dengan Daud memanggil dia seperti kekasih. Terus tangan Syirah ke atas peha Daud.
"U pikir I nak kata bersabar?" Senyum lebar, Daud. "Jangan letak tangan di atas peha je, pegang batang ayah, do it all the way, OK?"
Mereka berhenti sekali sahaja sepanjang jalan lalu tol jambatan baru ke Georgetown.
Syirah kagum yang dia boleh ramas batang dan badan Daud selama dua jam setengah sambil dia memecut di lorong kanan highway, dan dia tidak pancut.
Powerlah laki ni. Tak sangka, tua pun boleh power.
Mereka parking valet di hotel mewah Penang, dan mereka berjalan ke counter reservation.
Syirah memakai seluar labuh, tudung labuh dan baju yang sopan sehingga tidak ada orang akan sedar putingnya keras dan panty sudah basah kuyup.
"Hello. En Daud sini. This is my daughter. Just two of us at the suite. Thank you. Please, leave the room alone as I have various business meetings set up. Thank you."
Wah, Syirah mendengar Daud take charge kat counter. Semua orang tahu En Daud seorang top executive dan dia pandai dan hebat. Dan Syirah tidak boleh menunggu untuk naik ke bilik supaya boleh memberinya semua yang dia perlukan.
**********************************************
Sebaik pintu lif buka, mereka jalan ke bilik, dan masuk.
Sebaik Syirah meletak beg di ruang tamu, dan pusing menghadap ayahnya, Daud sudah tidak berseluar dan batangnya tegang.
Syirah seperti tahu apakah tugasannya. Tidak perlu arahan. Die melutut di depan dan menghisap batang.
Tidak lama. Tak cukup seminit pun. Selepas diramas dan dilancap untuk hampir tiga jam, Daud sudah lama bersedia untuk memancut kedalam mulut Syirah, dan dia pun menyedut bersih batang Daud.
Dan Daud terus baring di atas sofa dan tidur.
Mereka telah sampai di Georgetown.
YOU ARE READING
Hadiah Untuk Ayah
FantasyDari yang beriman kepada yang melakukan kerja kotor orang yang tersayang. Mencari mangsa baru.