Tatil Sezonu- 2bölüm

39 5 1
                                    


Karın tek amacının başkaları için olduğunu düşündü. güzelliğini takdir et ve sadece bu nedenle. Ne kadar yanılmıştı. Amy Rose, karın Noel denilen bir güne tatil ruhu getirdiği gerçeğini tamamen göz ardı etti; sözde diğerleri hediye alışverişinde bulunduklarında ve birlikte mutlu olduklarında. Mutlu ve tatil ruhu kelimeleri, sinirli ve şaşırmış Ultimate Lifeform ile uyuşmuyordu.

"Ne oluyor be?" Ana odaya girer girmez üst üste yığılmış kutularla karşılaşınca Shadow'un aklına gelen ilk şey buydu. Bir gece önce Amy ile son konuştuğunda hiçbiri orada değildi.

Noel'in yaklaştığını bilseydi, Shadow için işler çok daha kolay olurdu. En azından kafa karışıklığından kurtulmuş olurdu. Kendi kendini arkadaş ilan eden grup, söz konusu kutuları açıyor, odanın duvarlarına, kapılarına ve çeşitli yerlerine asarak parlak ve neşeli süslemeler çıkarıyorlardı.

"Merhaba Shadow!" Amy, ökse otunu tavana koyan kişi olarak seslendi.

"Günaydın," diye başardı, olanlarla ilgili ne söyleyeceğinden emin değildi. Onun şaşkınlığını fark etmemiş gibi, merdivenden aşağı indi, ökse otu dalı hâlâ gevşekçe tavanda asılı duruyor, zar zor yerinde kalıyordu.

"Tam zamanında geldin! Noel süslerini daha yeni kurmaya başlamıştık. Bana yardım etmek ister misin?"

"...Sanırım?" diye yanıtladı, hemen hemen bir kaya ile sert bir yer arasında sıkışıp kaldı.

"Teşekkürler! Bu taraftan Shadow!" Amy aceleyle başka bir açılmamış dekorasyon kutusuna gitti, Sonic aynı karanlık görünümüyle çabucak konuşma şansını yakaladı.

"Ames onu dekore etmene yardım etmen için seni alıyor, ha?" gelişigüzel bir şekilde eğlenerek söyledi Sonic. "Benim için sorun değil Shads! Sadece o ökse otunun altına girme.

Sırıttı. "Gerçekten mi? Üzgünüm, bunu göremedim."

"Dürüst olmak gerekirse Shadow! Dikkatli olmalısın. Amy bu yıl beni alt etmek için her şeyi yapacak! Sen Ames'i beklerken o Noel ağacını dikmeliyiz, değil mi? " Birkaç saniye içinde mavi kahraman ağacı, üst kattaki depo dolabında bırakılmış bir kutunun içinde buldu. Yine de ağaç, Sonic'in kutuyu kaldırmaya çalışırken öğrendiği gibi beklediğinden çok daha ağırdı. "Shadow, burada biraz yardım?" üst kattan yalvarma çağrısı geldi. Bir iç çekerek, Ultimate Lifeform aceleyle yukarı çıktı ve ağır kutunun diğer ucunu kaldırdı. Her iki rakip birlikte çalışırken, ağaç oturma odasına indirildi ve sonraki beş dakika içinde başarıyla kuruldu.

Amy, elinde daha da fazla ökseotuyla dolu, şimdi açık bir kutuyla aceleyle geri döndü. Sonic bir saniye sonra gitmişti.

"Sonic az önce burada mıydı?" Amy sordu, kararlı gözleri kahramanını arıyordu.

"Sanmıyorum. Onu burada görmedim." Sonic, Shadow'u uyaracak kadar cömert olduğundan, yapabileceği en azından rakibini pembe kirpiden kurtarmaktı. Amy hayal kırıklığına uğramış görünüyordu.

"Onun burada olduğuna yemin edebilirdim! Ama şimdi burada olduğuna göre Shadow, hadi süslemeye başlayalım! Noel Ağacını şimdiden dikmişsin bakıyorum! Teşekkür ederim!" Artık gülen yüzünü geri çeviremeyince, ikisi birlikte çalıştıkları süre boyunca altına girmemeye dikkat ederek bitkilerden birini kutudan çıkardı. Sonic'in gözden kaybolduğu için hayal kırıklığına uğrasa da, tüm ökse otları her biri yeni bir kırmızı kurdele ile her bitkiyi düzgün bir şekilde bağlayarak mükemmel bir şekilde asıldığında, ruh hali biraz aydınlandı. Ağacı diken gölge oldukça beklenmedik ama bir bakıma çok nazikti.

O kadar çok bitki varken, Amy sadece hayallerinin kahramanının onunla birlikte yakalanmasını umabilirdi. Eğer yeterince şanslıysa. "Çok romantik olurdu! Ben ve Sonic'im! Birlikte!" Zümrüt gözleri, bir zamanlar boş olan tavanın çeşitli yerlerini kaplayan ökse otu dallarına bakarken Shadow'un hafif meraklı ifadesini yakaladı.

"Yardımın için teşekkürler Gölge! Burası şimdi çok daha iyi görünüyor." Bir Noel ağacı ve beraberindeki süslemeler görmek Gölge'ye çok tanıdık geliyordu ama onları daha önce gördüğüne dair çok az şey vardı. Tek hatırlayabildiği, üstünde bir yıldız bulunan, cicili bicili ve çeşitli süslemelerle süslenmiş bir ağaç görüntüsüydü. Belki altında hediyelerle? Pek emin değildi.

"Hmm..."

"Shadow? İyi misin?" Amy'nin biraz endişeli olduğunu gören Shadow,

"İyiyim Rose." Amy gülümsedi, Shadow'un kendi adını söylemeyi tercih etmesi biraz gururunu okşadı. Çoğu zaman, Takımdaki takma adı Ames'ti; basit ve gündelik. Gölge'nin neden ona Gül demeyi tercih ettiğini bilmiyordu ama düşündüğünde, özel ve bilinmeyen bir anlamla dolu hissetti.

Diğerleri şimdi dekore edilmiş odaya geri döndüklerinde bu an kısa bir süre sonra kesintiye uğradı. "Burası harika görünüyor Ames!" Sonic iltifat ederek başparmaklarını kaldırdı. Amy, kahramanını gördüğüne sevinerek gülümsedi. "Hepimiz buz patenine gidecektik. Gelmek ister misin?"

"Elbette Sonik!" Amy, dışarıdaki havanın şu anda soğuk olmasına yetecek kadar sıcak bir ceket bulmak için acele ederek kabul etti.

"Shadow mi gidiyorsun?" Sonic, şimdi çatık olan Ultimate Lifeform'a hitap etti.

"Numara.

"Öyleyse öyle olsun. Hadi gidelim!" Diğerleri dışarı çıkınca ev çok daha sessizdi; Gölge'nin yüksek sesle gevezelik ve olağan kaos yerine bunu tercih etme şekli. Noel dekorasyonu zaten onun sabrını zor tutuyordu. Ve tüm süslemelerin ökseotuna yardım etmek!

"Bana neler oluyor? Rose'u geri çeviremedim ama neden?" Gözünün ucuyla, Amy'nin panik içinde kapıdan hızla çıktığını gördü. Hafif bir endişeyle kaşlarını çatarak onu takip etmeye karar verdi. Sorular daha sonraya kadar bekleyebilir.

"Beni geride bırakmalarından nefret ediyorum!" Amy kendi kendine hırladı, yeterince sıcak tutan bir ceket bulduktan sonra aceleyle ön kapıdan çıktı. Arkadaşları neredeyse görüş alanı dışındaydı ve hepsi de geri dönmekte bir dakika geç kaldığı içindi. "Sonik!" Çağrısı yavaşça tamamen sönmeden önce birkaç kez yankılandı. Arkadaşlarına yetişmek artık işe yaramaz geliyordu. Amy sprintini durdurmaya çalıştı ama kendini hala ilerlemeye devam ederken buldu. Yeri kaplayan kalın buz tabakasını görünce yutkundu.

Sırtının buza çarptığını hissedince yardım çağırmak için ağzını açtı. Acıtmamasına şaşıran Amy, buzla değil, daha sıcak bir şey ya da biriyle çarpıştığını fark etti. Ve etrafındaki beyaz karın tam kontrastı. Şafak vakti geldiğinde bir eliyle ağzını çabucak kapattı, o da şaşkınlıkla geri alınan Shadow'a düştü.

"Üzgünüm Shadow! Hâlâ içeride olduğunu sanıyordum," dedi Amy, biraz utanarak. Sonunda tutmaya karar verdiği elini uzattı ve Shadow'un onu ayağa kaldırmasına izin verdi.

"Diğerleri seni geride mi bıraktı?" dedi uzaktan onaylamayan bir bakış atarak.

"Evet. Beni arkalarında bırakıp tüm eğlencenin tadını çıkarmalarından nefret ediyorum!" Şikayet etti,

"En azından seni bekleyebilirlerdi. Yalnız bırakılmamalıydın." Sıcaklık daha soğuktu ama Amy, derecelerdeki düşüşü fark etmek yerine, kendini hâlâ Shadow'un elini tuttuğu gerçeğine odaklandığını buldu.

"Elin gerçekten sıcak," dedi Amy, ne dediğini anlamadan. Artık kızaran yüzünü çevirdi, Shadow de hafif bir kırmızı tonu. "Eh, diğerlerine kimin ihtiyacı var ki? Haydi kendi başımıza yürüyüşe çıkalım!" Teklifinin konuyu değiştirmesine sevindim, iki kirpi, yüzleri hâlâ hafif kızarmış halde kaldırımdan aşağı inmeye devam etti.

Aşkın İzindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin