Amy içini çekti ve elindeki şirin bebek Chao'ya baktı. Pençeleriyle dalgın dalgın oynuyordu. Kafa şekline, ceket rengine ve ifade topuna bakılırsa, koşan bir kahraman Chao olma yolunda ilerliyordu. Bu tek başına bir sorun değil, bir şey dışında.
"Acaba bu şirin gibi görünen Chao'yu nasıl bakabilirim? Çok tatlılar ama bu seferlik tarafsız bir Chao istiyorum. Dokunduğum her Chao beyaza döndüğünde nasıl parlak mavi bir Sonic Chao yapabilirim?" Chao'nun yüzü endişeliydi, bu yüzden onu yüzüne getirdi ve burnunu sürttü. "Merak etme tatlım. Bu senin hatan değil." Bebek Chao gülümsedi ve kollarına yerleşti ama kaşlarını çattı. Kimin yardım edebileceğini biliyordu? Normalde Cream'e sorardı ama bu hizalama sorununu çözmezdi.
Hemen aklına başka bir seçenek geldi. Shadow! Tabii ki! Chao'yu seviyor! Amy, Shadow'un kendi Chao'sunu son ziyaretinde sağlıklı tüyleri ve sevecen doğasından fazlasıyla etkilenmişti, bu yüzden Dash'in onun yanında güvende ve bakımlı olacağını biliyordu.
Bunun da ötesinde, bir keresinde ona hizalanmasının tüm Chao'larını karanlık tiplere dönüştürdüğünü söylemişti, bu yüzden ikinci problem de çözüldü! Amy bir süredir ücra kulübesinden çıkmak istiyordu, belki birkaç günlüğüne şehre bir gezi yapmak istiyordu. Chao'sunu bırakabilir, sonra alışverişe gidebilir, havuz kenarında dinlenebilir ya da Emerald Coast'a uğrayabilirdi... Bunu düşünerek mutlu bir şekilde içini çekti. Amy, bebek Chaoya baktı. Ona kısa bir süre önce sahipti, bu yüzden oldukça yakında gelişeceğini ve ona yeterince zaman tanıyacağını tahmin etti. Mükemmel.Telefonu aldı ve arkadaşının numarasını tuşladı.
"Selam Shadz!Ben Amy Rose. Bu hafta sonu tatile gidiyorum ve bana bir iyilik yapabileceğini umuyordum!"
Shadow, şık motosikletini Perşembe öğleden sonra Amy'nin kulübesinin garaj yoluna park etti. Shadow'un içinden yumuşak pembe bir Chao ve omzuna astığı bir spor çantası çıkardığı küçük sepeti olmasaydı, bisikletle şirin kulübe arasındaki yan yana çok komik olurdu.
Amy'nin kapısına gidip kapıyı çalıp sinirlerini yatıştırmak için derin bir nefes alırken bakımlı bahçeyi ve ilginç adımları takdir etti. Enerjik kız sıçrayıp kapıyı açarken, kapının arkasından beklenmedik şekilde ağır ayak sesleri duyuldu. "Merhaba Shadow! Gelmene sevindim!" Nötr ifadesini göz kamaştırıcı bir gülümsemeyle eşleştirdi. "Ah, ve Rosie de burada! Merhaba Rosie!" Pembe Chao, Shadow'un omzundan Amy'nin kollarına atlayıp onu şaşırtmak için vakit kaybetmedi.
"Onu getirmeme izin verdiğin için teşekkürler. Aksi takdirde her ikisiyle de ilgilenmek zor olurdu," dedi Shadow, ikisi birbirine sokulurken ve Amy'nin bir şekilde Rosie'nin sadece Chao formunda olduğunu fark etmemiş olmasını umarak izlerken.
Amy gözlerini açtı ve tekrar Shadowa döndü. "İçeri gir, otur!" Onu oturma odasına götürdü ve karşısına oturdu, hâlâ Rosie'yi okşuyordu. Shadow , Amy'nin ayaklarının arkasına sandalyesinin altında saklanan, gözleri merakla dışarı fırlayan küçük beyaz bir Chao gördü. Gölge, spor çantasını yanına koymadan önce bir an gözlerini onunla kilitledi. Amy'nin kaşları kalktı. "Çantada ne var?"Shadow ona uzandı ve beyaz Chao'nun gözlerinin bu hareket karşısında dikkatle büyüdüğünü gördü. Bir top ve bir pogo çubuğu çıkardı. "Birkaç oyuncak. Enstrümanlar. Bu tarz bir şey. Başka bir Chao'yla ilgilenirken her zaman kendi eşyalarımı getiririm. Yeni şeylerle oynamayı severler."
Amy etkilendiğini söylemeye fırsat bulamadan Dash ayaklarının altından fırladı ve Shadowun yanına koştu, neredeyse heyecanından ayağı takıldı. Shadow, Chao'yu yakaladı ve dikkatlice kucağına kaldırdı. Chao'nun topa uzandığını gören Shadow, topu ona verdi ve Chao mutlu bir şekilde sızlandı ve kuyruğunu sallayarak topu çiğnemeye başladı. Shadow, Chao'nun kafasını dalgın bir şekilde kaşıdı.