Önümüzdeki üç haftalık bekleyişin sona ermesi, Sonic ve arkadaşları için bir rahatlama oldu. Tüm Noel alışverişi yapılmıştı ve herkes hediyeler buldu, hatta Shadow bile şaşırtıcı bir şekilde (tam olarak hoşlanmasa da). Pişirme de halledilir; Cream ve annesi Vanilla'nın izniyle. Noel Ağacı, grubun çoğundan gelen çeşitli öneriler ve tartışmalarla süslemek için bir güçlüktü ama neyse ki kahramanlar başardı. Bekleyiş, büyük hediye alışverişi gününden önceki gece olan Noel Arifesine kadar sürer. Geceleri kendini koridorlarda dolaşırken bulan Gölge dışında herkes yatmaya gitti.
Amy yatmaya hazırlanmayı bitirdi ve uyumaya hazırdı ki Shadow'unyüzünde kaşlarını çatarak kapıdan geçtiğini fark etti. Battaniyeyi kenara itti ve sessizce kapıdan dışarı çıktı. "Gölge?"
Söz konusu Ultimate Lifeform, arkasını dönmeden aniden durdu. Amy'nin herkes gibi uyumadığını fark ettiğini şüphesiz biliyordu. "Rose? Uyuyacağını düşünmüştüm."
"Evet ama seni burada fark ettim. Bir sorun mu var?" Amy'nin endişesinden derinden etkilenmiş olsa da, sorun ona yüksek sesle kabul edemeyecek kadar kişisel geliyordu.
"İyiyim." Sözleri bir şekilde ifadesine uymuyordu. Bu kelimeler, artık amaçlanan anlamlarıyla değil, zorlama ve boş hissettirdi.
"Emin misin? Bütün gün biraz moralin bozuktu," dedi Amy. Shadow, tüm arkadaşları arasında Amy'nin davranışlarına en çok dikkat eden kişi olduğunu kabul etmek zorundaydı. Yine de bu, Amy ile yakın arkadaş olsalar bile, o kişisel anıları hakkında herhangi biriyle konuşma fikrini kabul ettiği anlamına gelmiyordu.
"Noel benim için önemli değil. Artık değil." Cevabının bu şekilde çıkmasını beklemiyordu.
"Ne? Shadow, neden?" diye sordu, şimdi yola çıkan kirpiye doğru aceleyle.
"Boş ver. Bunu söylememeliydim. İyi geceler Rose."
"Shadow! Bekle!" diye fısıldadı, arkadaşının onu dinlemesini umarak neredeyse normal bir ses tonuyla. Shadow'un uzaklaşmaya devam ettiğini gören Amy, onu takip etmeye karar verdi. Onu bu kadar cevapsız soruyla bırakmasına izin vermeyecekti. "Noel'e bir şans veremez misin? Lütfen?"
Abanoz kirpi arkasını dönüp bir kez daha durmak üzereyken, kırmızı küreler zümrütlerle buluştu. Reddetmek istedi ama Amy ile tamamen farklı bir hikayeydi. Aynı soruyu başkası sorsa umurunda olmazdı. Bir cevap verecekti ama birden Amy ile kendisinin bir ökse otunun hemen altında durduklarının farkına vardı. Dikkatlice birkaç güvenli adım attı.
"Belki ama sadece bir şans, Rose. İyi geceler." Bununla sessizce arkasını döndü ve koridorun karanlığına doğru yürüdü, gölgelerle mükemmel bir uyum içindeydi.
Tam yirmi dört saat sonra gece yarısı yavaş yavaş geçerken tatil heyecanı sona erdi. Sonic Ekibi, yemek pişirmek, hediyeler vermek ve kutlama yapmakla geçen tüm günün yorgunluğuyla yataklarında dinleniyordu. Sıcak şöminenin önündeki kanepede tek başına oturan bir abanoz kirpi dışında hepsi. Tüm ışıklar kapatılarak Gölge karanlıkta kaldı. Karanlığa hiç aldırmıyordu. Bir bakıma rahatlatıcı geldi; sanki ARK'ya dönmüş, uçsuz bucaksız ufuktaki yıldızlara bakıyormuş gibi.
Shadow hafızayı bir kenara itti. Geçmişi bir süre önce geride bıraktı ve şimdi bunu hatırlamaya hiç niyeti yoktu. ARK'daki hayatını unutma kararlılığı, tatil dekorasyonlarıyla çevrili olmak neredeyse imkansızdı. Bu ona, Maria'yla ilk ve tek Noellerini birlikte geçirdikleri zamanları fazlasıyla hatırlatmıştı. Aynı endişeyi kendine saklamayı tercih etti.
Shadow'un gezegene bir şans vermesinin nedeni Amy Rose'du ve şimdi de Noel. O olmasaydı Noel'i yalnız ve mutsuz geçirecekti. Amy onun için çok şey yapmıştı ve onun nezaketi için gerçekten minnettardı. Ona bazen kayıp arkadaşını ne kadar hatırlattığını. Bazı yönlerden birbirlerine benziyorlardı, ancak diğerlerinde kendi benzersiz bireyleri.
Tek bildiği, Amy'nin yakın bir arkadaş olduğu ve ikisinin de birbirlerine kendi yollarıyla değer verdikleriydi. Her ne şekilde olursa olsun, hala bir gizem olarak kaldı.
"Shadow? Hala uyanık mısın?" Bakın, Amy Rose elinde bir paketle kapıda duruyordu. "Bunu sana daha önce verecektim ama sürpriz olsun istedim!"
"Bu benim için mi?" diye sordu başta şaşırarak. Amy kıkırdadı.
"Evet! İsterseniz şimdi açabilirsiniz," diye teklif etti.
Shadow, hediyeyi paketinden çıkarıp düzgünce masanın üzerine yerleştirdi. Kutuyu dikkatle açtı, küçük bir kitap, bir eşarp (elbette siyah ve kırmızı) ve bir madalyon çıkardı. İçinde Amy'nin ona sarıldığı bir resim vardı. Gülümsemeden edemedi, özellikle bu hatıraya düşkündü. Kitap, onun ve diğer arkadaşlarının, hatta bazılarının onunla ve Amy'nin birlikte olduğu fotoğraflardan oluşan bir koleksiyon içeriyordu. "Teşekkür ederim Rose," dedi nadiren kullanılan yumuşak bir ses tonuyla. Daha önce masanın üzerine bıraktığı küçük pakete bir göz attı ve heyecanlı ve gözleri irileşmiş arkadaşına verdi. "Bu sizin içindir."
"Ah Shadow! Teşekkürler!" Amy parlak, kırmızı bir kolyeyi çıkardığında nefesi kesildi. "Çok güzel!" Nihai Yaşam Formu sürpriz bir şekilde alındığında ona sıkıca sarıldı.
Dudaklarında hızlı bir öpücük hissetmeden önce duyduğu tek şey "Mutlu Noeller Amy Rose" oldu. Amy, Shadow the Hedgehog'un onu öpmesinin şokunu atlattığında çoktan gitmişti. Astığı ökse otunun bir kısmını görmeyi umarak yukarı baktı ama yukarıdaki tavan tamamen boştu ve hiçbir bitki görünürde asılı değildi.
NOEL BÖLÜMÜ SON :)