Dimineață m-am trezit în brațele lui. In brațele persoanei pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta.
-Neata iubire.
-Neata iepuraș.
- Vreau sa îți spun ca aseară ai fost fenomenală, te iubesc.
-Jungkook dar....
-Ce iubire?
-Aseara ai folosit prezerv@tiv?
- Nu tin minte iubire
-Hai sa consideram ca ai folosit si totul va fi bine.
-Bine iubire.
Așa au trecut zilele. Au trecut 6 zile si la mine si Jungkook totul e bine. Ce am făcut in aceste zile?
Ei bine , am fost la cinema, la teatru la restaurant am ieșit cu prietenii si am petrecut timpul împreună. În ultimele 2 zile am început să primesc mesaje cu amenințari dar nu am atras atenția si nici lui Jungkook nu i-am spus de asta tor sper sa fie gluma la vreun adolescent care nu are altceva ce sa facă decât sa se radă pe seama altor oameni. Azi Jungkook e plecat nustiu unde, a zis ca are treabă si ne vom vedea mai târziu. E deja 8 seara si Jungkook nu a venit. Apoi am auzit cum usa de la intrare se deschide.-Ce faci iubire?
-Te așteptam, unde ai fost până acuma?
-Am fost la băieți acasă
-Toata ziua?
-Da
-Bine, zic eu supărată
-Nu fi supărată iubire!! Si ma ia in brate
-Lasa-ma jos, dute unde ai fost toată ziua.
-Te rog, iarta-ma.
-Bine, doar azi si gata.
-Bine, mulțumesc iubito. Esti cea mai bună, te iubesc.
-Si eu te iubesc.
-Hai in camera noastră iubito
-Sa mergem, mi-e somn.
-Nu azi iubito, nu azi. Si mă sărută pasional, apoi ma dezbracă si ma duce in camera unde a urmat ceva 🔞
Dimineață când m-am trezit nu l-am văzut pe Jungkook lângă mine și lucrul ăsta ma șocat pentru ca de obicei cand ma trezesc îl găsesc pe Jungkook alături. Mă gândeam ca poate e la baie, am fost si nu era acolo. Apoi am fost la bucătărie, nu era nici acolo. L-am sunat si mi-a răspuns robotul. Ce se întîmplă cu el?
M-am întors in cameră si pe noptieră am gasit o scrisoare unde scria....Next??
Următorul capitol il voi scrie maine probabil😌