"Jungkook POV"Eram foarte fericit că în sfârșit o sa am alături persoana care o iubesc si ma iubește. O i-au de mână si ne îndreptăm spre mașină.
-Urcă iubito. "Si îi deschid usor ușa mașinii".
-Mersi iepuraș.
Totul era bine si frumos până într-un moment cand liniștea noastră a fost întreruptă de un telefon... Era telefonul meu, ma suna de la spital.
-Da, bună ziua. Domnul Jungkook la telefon?
-Da, sa întîmplat ceva?
-Da, va rog veniți urgent la spital, tatal dumneavoastră ma rugat să va sun
-Tata sa trezit?
-Da, am gasit un donator si am decis sa va facem o surpriză.
-Bine, vin imediat. La-revedere!
-O zi bună!
-Jungkook, ce sa întîmplat?
-Trebuie sa plec la spital la tata.
-Tatal tau e in spital, ce sa întîmplat?
-E totul bine, o să-ți povestesc altă dată totul.
-Bine.
Ajunși la spital, într-un suflet ajung in salonul tatei cu Mirae pe urmele mele.
-Tata!!
-Jungkook, fiule!!
-Ce ma bucura faptul că ești bine.
-Si eu mă bucur că am rămas în viață. Dar ea cine e?
-Ea este iubita mea.
-Ce? Domnișoară mă puteti lăsa pentru 5 minute cu fiul meu?
-Da, sigur.
Mirae a ieșit iar tata a început sa strige.
-Jungkook, desparte-te urgent de ea!!
-Dar de ce tată? Noi ne iubim
-De acum in colo nu vei mai avea timp de iubite si alte nebunii de ale tale.
-De ce?
-O sa fii seful companiei răposatului tău unchi. El nu are copii si te-a pus pe tine ca moștenitor.
-Dar eu nu vreau, vreau o viață liniștită alături de iubita mea.
-O sa faci cum ți-am spus sau mai mult nu mai ești fiul meu.
-Ai la dispoziție o săptămână sa te decizi si sa te desparti de acea domnișoară!
-Bine tată, acum am sa plec...Eram si fericit ca tata sa trezit si ca totul e bine dar eram foarte trist.. in această săptămână trebuie sa o fac cea mai fericită apoi trebuie sa dispar fara urma... Imi pare rau iubito.
Inca un capitol gata, aveti cineva ceva idei? Eu aștept propuneri in comentarii. Vă pup😘💛