In drum spre casa am trecut pe la magazin de unde am luat sucuri, soju copcorn si multe alte gustări.
-Jungkook ești bine?
-Da iubire sunt bine.
-Pari indispus.
-Totul e bine iubire, stai liniștită.
-Bine kook.Am ajuns acasa am facut popcornul si l-am pus in boluri apoi am dedfacut sucul si l-am turnat in pahare. Le-am luat in sufragerie neuitand si de gustări.
-Kook dute si il cheamă pe tata, eu am sa pregătesc filmul.
-BineAm pus filmul "Singur acasă" si așteptam sa vina tata cu kookie jos
-Buna fata mea!-Buna tati!! Uite am pus filmul nostru preferat!
-Super, vizionare plăcută nouă!
-Vizionare plăcută 😌
După film eu cu Jungkook ne-am ridicat in camera noastră unde am luat laptopul si am mai pus un film. De data asta romantic. Pe la sfârșitul filmului au aparut scene cu săruturi si multe alte lucruri.🔞
Văzusem că pe Jungkook il ia transpirația si respira sacadat. Mi-am dat seama ca se excită asa că voiam sa plec din camera cât mai repede ca nu cumva sa se întîmple ceva ce nu trebuia dar nu a fost sa fie, cand m-am ridicat m-am împiedicat de cablul de la laptop si am cazut pe Jungkook atingândui ușor buzele.-Scuze Jungkook, nu am făcut asta intenționat acum trebuie sa plec până la bucătărie, mie sete.
-Nu acum, am o problema mare ajuta-ma te rog sa o rezolv.
-Dar...
Nu am mai apucat sa zic ceva ca am fost ridicată in brate apoi așezată cu grijă pe pat. A inceput sa ma sarute usor pe buze apoi pe gat. In timp ce buzele lui imi sărutau gatul mâinile lui imi scoteau toate piesele de pe mine. Rămânând doar in lenjerie intima nu am mai așteptat asa ca am început sa il dezbrăc si eu ușor lăsându-l doar in boxeri. La vedere a lasat un corp minunat si bine lucrat. In gândul meu "My sexy bodyguard"
-Esti cam nerăbdătoare baby girl.
-Te vreau, mai repede, nu ma tachina!!
-Esti sigură?
-Da, mai sigură că niciodată.
Sa poziționat la intrare si a așteptat ca eu sa ii dau semn ca să facă următorul pas. (Mai departe știți ce a urmat, o sa încerc sa explic dar nu prea imi place)
Next??