6. Londra

229 21 8
                                    

- Tricouri, pantaloni scurti si lungi, accesorii, bluze, lenjerie intima... Le-ai bagat pe toate, nu Jade? Imi adreseaza mama agitata.
- Da, mama, le-am bagat pe toate.
Mama era atat de agitata incat nu o puteai conpara cu un sifon, pe cand eu eram destul de calma datorita faptului ca mai aveam timp si Nina abea atunci se trezise.
- Ohh... Londra! Am spus cu zambetul pe buze fara a-mi da seama ca am rostit asta cu voce tare.
- Ai spus ceva, scumpo? Ma intreaba mama.
- Nu, nimic. Tresar la spusele acesteia; apoi realizez ca privirea care imi era atintita la fereastra, in gol, isi formase o imagine a locului respectiv.
Telefonul incepe sa sune si sa vibreze usor in mana.
- Aaaaaa! Se aude un sunet puternic, iar eu indepartez instantaneu iphonul de ureche.
- Ce ai patit, distruso? Esti gata? Intreb plictisita.
- Daaa! Londra ne asteapta, geniule!
Nu putea fi nimeni altcineva decat Nina.
- Stiu. Abea astept!
- S-a intamplat ceva? Nu pari prea entuziasmata.
- Sunt, raspund repede, doar ca ma gandeam la Tom... Si el a aplicat pentru aceasta facultate si nu a fost ales...
- Ohh... Lasa, nu te mai gandi la asta. Poate vine in vizita.
- Buna asta! Incep a chicoti. Eu sunt gata. Sunt in fata casei tale peste 10 minute.
- Staaai! Cum te-ai imbracat?
- Serios?! Nu esti gata? Mai ai 5 minute la dispozitie, fato! Incerc sa o agit pe ea.
- Jade! Mai trebuie sa ma imbrac. Nu dureaza mult, promit!
Outfitul meu era format din: un cardigan gri (nu prea lung) un tricou negru semnat David Coral, parul prins on coada si o pereche de ochelari de soare asezati pe cap, un colier, blugi negri, putin indoiti la glezne si conversi albi. Eu si Nina ne-am luat ramas bun de la familii si am plecat spre aeroport. Zborul era unul uluitor si placut. Eu am avut locul langa geam, ceea ce era foarte bine pentru ca am putut sa fac multe poze norilor care se aflau sub avion, iar Nina se afla langa mine. Confortul a fost destul de mare, deoarece aveam bilet la clasa I. Dupa scurt timp, mi-am scos telefonul din buzunar, cara avea deja introdus cablul in el, si mi-am bagat castile in urechi. Am ales piesa mea preferata, Steal my girl de la One Direction, in cazul in care va intrebati daca sunt fan 1D, da, sunt si inca unul foarte mare. Mi-am luat pana si posterele cu mine.
- Nina, Nina, Ninaaa! O strig pe somnoroasa, ea tresarind puternic.
- Unde mi-e poneiul?!
- Ce? Haide, am ajuns!
- Si eu care credeam ca mi-ai cumparat un ponei...
Imediat ce am coborat din avion, am fost intampinate de cateva Stewardese care ne-au luat bagajele si le-au dus intr-un taxi. I-am sups soferului locul unde trebuia sa mergem, iar acesta ne-a dus imediat. Am ajuns la un hotel de 5 stele. Ma asteptam sa locuim intr-un camin sau ceva de genu', nu intr-un hotel atat de luxos. Am mers la receptie, de unde am primit cate o camera fiecare. Norocul nostru era ca aveam camerele alaturate. Camera mea era una imensa, cu un pat urias asezat in mijloc si un dulap care avea doar umerase si cateva tablite subtiri, din sticla, pentru pantofi. Baia, de asemenea era foarte frumoasa si spatioasa. Am lasat bagajul din mana si m-am aruncat in pat. Cum eram cu privirea fixa la tavan, mi-a iesit in evidenta lustra acea mirifica de parca avea cristale. M-am ridicat repede si am mers in camera Ninei. Ce a fost era faptul ca aveam pozitii asemanatoare, la intearea in camera. Am profitat de moment si am intrat tiptil in camera, dupa care am sarit peste ea.
- Aaa, ma omori! Da-te jos imediat de pe mine sau chem paza!
- Camera mea e mai mare ca a ta! Incerc sa-i fac inciuda. Ambele camere aveau dimensiuni asemanatoare. Dar aceasta incepe sa ma loveasca cu perna in fata.

Aveam o saptamana la dispozitie pentru a vizita facultatea si locurile din imprejurimi. Din fericire, eram aproape de faimosul muzeu cu sculpturi din ceara, Madame Tussaid, si am mers prima data acolo. Eu, bineinteles ca am fugit la sculptura cu One Direction, iar Nina la cea cu Justin Bieber. Am fucut o multime de poze. Ce ador cel mai mult la englezi este accentul lor si faptul ca sunt foarte amabili. Nu mai am rabdare pentru ziua in care imi voi cunoaste noii profesori si colegi. Sunt atat de entuziasmata!

Urmatoarea zi, am mers sa facem turul universitatii, cu un ghid.
- Wow! A fost primul lucru care l-am rostit la intrarea in cladire. Nu pot spune decat ca arata ca un castel imens, luminos si foarte, foarte frumos! Era vopsit in nuanta crem deschis, cu dulapuri pe coridor in nuanta rosie si usile claselor din lemn cu un decupaj in forma de dreptunghi , iar in el o fereastra. Laboratorul de chimie, biologie, fizica si toate celelalte materii, cu exceptia matematicii si englezii, erau pentru munca practica. Retraiam acel sentiment de scolar care abea incepuse prima zi de scoala si nu mai avea rabdara pentru a doua zi. Stiam ca este o institutie scumpa si bine pusa la punct, asta se si observa, dar nu ma asteptam la o cladire atat de frumoasa. Din pacate, cu cei de acasa puteam lua legatura doar pe internet. Asta nu era un lucru rau pentru ca asa nu are cine sa ma sune in fiecare ora si am posibilitatea de a-i vedea pe cei dragi.

Heii! Sper sa va placa noul capitol si astept multe, multe, multe pareri!!
:)

Un nou lup in haitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum