5. Vești bune!

227 29 10
                                    

Despartirea de Tom a decurs bine, cred... Amandoi am trecut usor peste asta. Cel putin eu. Nu vreau sa fiu rautacioasa, dar...
Ora de biologie:
- Dragi elevi, azi vom discuta despre lupi si modul lor de supravietuire. Ne atrage profu' atentia.
- Cu siguranta va fi o ora reusita si foarte interesanta. Incearca Emily sa-l linguseasca pe profesor, acesta dand din cap pozitiv.
- Vom avea ca tema un proiect de facut, nu? Se trezeste Nina, care parea ca nu stie pe ce planeta se afla.
- Oh! Nina... Multumesc pentru idee. Da, veti avea doua saptamani la dispozitie pentru a face cercetarule necesare proiectului. Va fi despre lupi, bineinteles, si daca gasiti, transformarea acestora.
- Transformare? Tresar dintr-o data.
A inceput sa fie destul de interesant, ceea ce e cam ciudar fiind ca pe mine nu ma atrage genul asta de chestii. Am tras la sort, prin biletele, pentru a face echipele. Spre norocul meu, am picat iar cu Nina. N-am lasat timpul sa treaca si ne-am apucat inca din primul weekend. De obicei las totul pana in ultima clipa, dar de data asta a fost diferit. Totul era atat de ciudat. Am scris o multime de lucruri pe care nu le stiam. Dar ce m-a impresionat cel mai tare a fost faptul ca am gasit o stire cu o fata care, cu aproximativ 2000 de ani in urma a suferit o transformare. Nimeni nu stia nimic de ea... Pana cand politistii i-au gasit cadavrul tinerei in mijlocul unei imense paduri, aflata in Europa.
- Proiectul asta chiar merita un 10. Spune plictisita Nina.
- Nu doar unul. Ii raspund, chicotind.
La mijlocul semestrului, eu, Nina si alti colegi am primit burse cu care puteam merge la facultatea mult dorita din Anglia. A fost cea mai buna veste pe care am primit-o!
Marele meu vis este sa devin designer vestimentar, insa am nevoie de ani de experienta pentru a fi populara in acelasi timp.
- Iti vine sa crezi, Jade?
Anglia... Oare in ce oras vom sta? Oare sunt baieti draguti? Sunt sigura ca toti au patratele si stiu sa sarute foarte bine. Expresia faciala a Ninenei, cand imi punea toate intrebarile astea, arata de parca era posedata.
- Calmeaza-te, nebuno! Nici nu stim unde vom sta... Si mai avem timp de gandire pana atunci.
- Scuze de deranj, ne intrerupe profu', in maxim patru saptamabi veti pleca. Trebuie sa fiti pregatiti pentru ce va asteapta, insa ma bazez pe faptul ca sunteti majori si seriosi si cunoasteti riscurile.
- Dl. Profesor, vorbiti serios?!
Adica nu e nici o gluma? Atat de repede... Se mira aceasta, eu razand pe seama ei si pe gesturile pe care le facea.
- Da. Va voi trimite informatiile de care aveti nevoie chiar azi, pe mail. Nu uitati sa-l verificati.
- Nu putem uita asemenea lucru, ii raspund zambind.
Odata ajunsa acasa, le povestesc parintilor vestile extraordinare pe care le-am primit de la Dl. Black, amandoi raman blocati si foart impresionati. Odata ce a ajuns Nina la mine, am verificat impreuna mail-ul. Vestile erau bune. Plecarea era peste doua saptamani si doar sase elevi vor fi primiti.
- Sper sa fim acceptate si noi, zic cu voce tare, fara a-mi da seama.
- Cum adica speri? Esti dili? Sigur vom fi alese! Incearca sa ma faca sa ma simt usurata, apoi ma tranteste pe pat si incepe sa ma loveasca puternic cu pernele.
Urmatoarea zi, Dl. Black isi face aparitia cu o hartie in mana pe care scria rezultatele elevilor acceptati la universitate. Eram deja sase elevi, dar Nina nu era pe lista.
- Ce se intampla? De ce nu-ti apare numele? Trebuie sa fie o greseala. Ma duc sa verific. Eram confuza deoarece tocmai Nina sa nu fie acceptata... E foarte ciudat.
- jade... Nu cred ca am fost acceptata. Imi raspunde morocanoasa "veselia".
- Stai linistita. Incerc sa o incurajez.
- Fetelor, imi cer mii de scuze. Nina o va inlocui pe Carolyn. Are media generala mult mai mare. Deci... Felicitari, Nina! Intervine Dl. Black.
- Ohh! Va multumesc nespus de mult! Rasufla usurata.
- Ti-am spus ca vi si tuuu! Ii tip in fata.
Am inceput sa alergam pe coridul scolii, eu si Nina, de parca eram doi bebelusi care abea au invatat sa meraga. Si-au facut aparitoa si cazaturile bineinteles. Cea mai mare bucurie a noastra era faptul ca Emily nu va fi prezenta.

Un nou lup in haitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum