3 Episode

158 19 2
                                    

හ්ම්ක්හ්ම්ම්..ම්හ්. ආහ්ම්..

ආශුල්ගෙ මුවින් හීන් කෙදිරියක් නැගුණේ ඒ lips කෙවින් දත් වලින් හෙමීට හැපුව නිසා.කෙවින් lip kis එක ටිකකට නවත්තල ඒශුල් ගෙ මූණ පුරාම තෙත හාදු වලින් නෑව්වෙ  ඒශුල් ගෙ පියවුණු ඇස් දිහා ආදරයෙන් බලාගෙන ඒශුල් ඇත්තටම handsome කොල්ලෙක් ඒ තද රෝස පාට lips,කලු පාට බෝල ඇස්,ක්‍රීම් පාට හම,blond colour කොණ්ඩෙ ඒ මූණට වැටුණහම ආවෙ වචනයෙන් කියන්න බැරි තරම් cute ගතියක්.කෙවින් ඒශුල් ගෙ මූණ පුරාම හාදු තවරල ඒ ගෙල දිහාට ලං වුණේ ඒ මතත් හාදු තබන ගමන්මයි.කෙවින්ගෙ lips ඒ විදියට වැඩ කරන කොට ඒ රලු අත් තිබුණේ ඒශුල් ගෙ ඇගේ තිබුණු shirt එකේ බොත්තම් ගලවමින් ඒ සිරුර පුරා අතැගිලි දුවමින්.එහෙම්මම කෙවිනුත් තමන්ගෙ එකම ඇගලුම වූ යටිකය වැසෙන පරිද්දෙන් වූ towel එකේ ගැටය බුරුල් කරගන්න කොට මෙච්චර වෙලා ඇස් පියන් හිටපු ඒශුල් ඇස් ඇරියෙ තමන්ගෙ හබීගෙන් මෙතෙක් වෙලා ලබපු පහස දැන් නොලැබුණු නිසයි.කෙවින් හිටියෙ ඒශුල් ගෙ නිරුවත් සිරුර පුරා ඇස් ගෙන යමින් ඒ සිරුර ඇස් වලින්ම අනුභව කරමින්.මෙතෙක් නොදැනුණු ලැජ්ජාවක් ඒශුල් ගෙ කකුල් දෙකේ ඉදන් හීන් විදුලි දහරාවක් මෙන් සිරුර පුර ගමන් කරනවා වගේ දැනුණු ඒශුල් මුලු මූණම රතු කරන් අනිත් පැත්ත හැරුණෙ අතට අහුවුණු bedsheet කොනෙන් තම ශරීරය භාගෙට ආවරණය කරගන්න ගමන්.ඒකෙන් උණේ මෙච්චර වෙලා කෙවින් රැකගත්ත සීලාචාර බව පෑල දොරෙන් පැනල යන එක. මොකද ඒශුල්ගෙ වට්ටක්කා පලුව තිබ්බෙ තනිකර කෙවින්ගෙ ඇස් දෙකට කෙලින්...

තවත් මොකටද බොරු සෝබනයක් ඒශුල් ගෙ ඇගේ තිබ්බ අත් ගියෙ ඒ අසාමාන්‍ය විදියට ඉදිරියට නෙරා තිබූ ඒශුල් ගෙ සුදු පසුපසට.දැන්ටම කෙවින්ගේ ඉදුරන් ප්‍රාණවත් වෙලයි තිබුණේ ඒ වගේම ඒශුල් ගෙත්.......
කෙවින්ගෙ ගෙ අත් වලින් පිරිපුන් පසුපස මිරිකෙන කොට ඒශුල් ගෙ මුවින් කෙදිරිලි පිටවුණේ ඒ ලැබෙන පහස දරා ගන්න බැරි වෙන කොට තවත් ඉවසන්න තිබූ නොහැකියාව මත තව තවත් කෙවින්ගෙ ප්‍රාණවත් වී තිබූ ඉදුරන් ඒශුල් ගෙ ශරීරයේ තෙරපන් ගමන් කෙවින් ඒශුල් ගෙ කනට මුමුණමින් කතා කලේ සරාගි මත් හඩකින්

බබා
හ්ම්ම්
I want you baby please.....
I want you too my Huby......

ඉතින් තවත් මොකටද ඉවසුමක්,බලාහිදීමක් ආයෙත් ඔවුන් ඔවුන්ගේම වේවි මේ සරාගී හෝරාවේ........................................

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
කෙවින් එහෙමම කඩන් වැටුණේ ඒශුල් ගෙ ඇග මතට ඒශුල් ගෙ නලලෙත්,තොල් වලටත් පුංචි හාද්දක් තිලිණ කරමින්.ඒශුලුත් ඉස්සිල එයාගෙ හබීගෙ නලල මතින් හාදුවක් තිබ්බෙ ආදරේ දෝරෙ ගලන් ඇස්වලින් කෙවින්ගෙ කඩවසම් මුහුණ දිහා බලාගෙන හිසකේ පුරා අතැගිලි යවමින්.ඒ සුවයට කෙමින් කෙමින් කෙවින්ගෙ ඇස් අඩවන් වෙත්දී ඒශුලුත් දෑස් පියාගත්තෙ තාමත් ඒ අත් කෙවින් ගෙ ඔලුවෙ රැදෙද්දි.මොකද තමන්ගෙ හබීගෙ දගකාරකම් අබියස තමනුත් හරි හරියට ඇවිලෙමින් සිටි ඒ ශෘංගාරාත්මක අවදියෙ ගතට නොදැනුණු අපහසුකම් දැන් දැනෙන නිසා.

පැය කිහිපයකට පසු අවදි වූ කෙවින්  හා එශුල් සුලු මොහොතක් හුරතල් බස් දොඩමින් කල් ගත කල පසු කෙවින් එශුල් වත් ඔසවාගෙන නාන කාමරයට වැදුණේ පිරිසිදු වෙන අරමුණින්...................................


























😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

My cuty Baby BoyWhere stories live. Discover now