🕺💃 daren size dansöz tutmuş

842 24 23
                                    

Öncelikle bölümlük hatırlatma "sen mükemmelsin kim ne derse desin kimseyi kafana takma insanlar konuşur gerekli mi gereksiz mi diye düşünmezler hiçbir zaman" ~emirdemir (evet artık yeni bir atasözümüz var vatana millete hayırlı olsun)

Sabah kapının çalması ile uyandım hâlâ uyumadan önceki pozisyonumuzdaydık ve bunun için minnettar idim zira bir yanılsamayı daha kaldıramazdım. Kapı tekrar çaldığında düşüncelerimi bir kenara bırakıp yavaşça yatakta doğruldum, kapıya doğru ilerlemeye başladım ve kapıyı açtım. Karşımda arın duruyordu. Bir süre bana baktı daha sonra gözleri yatağıma kaydı. Dareni görmüş olmalıydı, tekrar bana baktığında bir okyanusun içinde boğuluyormuş gibi hissetmiştim.

"Onun yatağında ne işi var"

Anlaşılan bir süre sessiz kalacaktım, ona ne gerçekleri açıklamak ne de bir yalan söylemek istiyordum  çünkü intikamım için bir süre daha dost kalmamız gerekiyordu. Arkamdan darenin sesi gelmişti umarım herşeyi maffetmez.

"Hadi ama arın kiminle yatıp kalkacağını sana soracak değil elbette, o özgür biri"

"Tabikide daren o özgür sadece merak etmiştim güzel bir gece geçirmek için benim yerime neden seni seçtiğini"

Arın yüzüne aptalca bir sırıtma takındı daren'e döndüğümde, sinirden yumruklarını sıkıyordu, birşeyler yapma sırası bendeydi.

"Senin yerine LORDUMU seçtim bence bu geçerli bir neden arın"

Aslında daha yaratıcı bir şey söyleyebilirdim fakat aynı zamanda hem konuyu kapatmam hemde dareni sakinleştirmemin yolu buydu diye düşünüp kelimelerin ağzımdan dökülmesine izin vermiştim.

"Arıncım şimdi rica etsem beni LORDUM ile yalnız bırakabilir misin"

Bunu söyleyip kapıyı yüzüne kapatmıştım tekrar daren'e döndüğümde o sinirli halinden eser kalmamış ve zevkten dört köşe olmuş bir edayla bana bakıyordu.

"LORDUNUN yanına gel kızım"
(Daha yaratıcı bir şey bulamadım 🙂)

Bunu söylemesi üzerine yanına gidip oturdum kollarımı boynuna dolayıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım ardından o da karşılık verdi adeta cehennem ateşlerinin ve bağışlayıcı okyanusların birleşimi gibiydi etkili fakat yumuşak, sert ve rahatlatıcı, acı verici ve bir o kadarda inanılmazdı. ikimizin de nefesi kesilince birbirimizden ayrıldık ve bir süre hiç konuşmadan birbirimize baktık. Bu birçok şeyin başlangıcı ve çoğu şeyin bitişiydi, artık bizim devrimiz başlayacaktı, tüm bu haksızlıklara bir son verilecek ve herşey açığa kavuşacaktı, ateş ve su halkı topraklarında rahatça yaşayabilecek, taşlar krallıklarına geri dönecek, Sina yalnızlığından kurtulacak, amon ve arının nefreti yüzünden kimse zarar görmeyecek, daren kim olursa olsun ve ya ne olursa olsun onu sevecek bir kalbe kavuşacaktı, varisler susturulmayacaktı aynı zamanda boyun da eymeyeceklerdi , kimse itaatkâr olmak zorunda olmayacak ve Elamentale su gelecekti bunların hepsini ben ve daren yapacaktık bu diyarın nefret edilenleri, hor görülenleri, göz ardı edilenleri, korkulanları olarak...

Selam bebeklerim covit testim pozitif çıkmış çok pozitif bir insan olduğum için 🥲🤟 can çekişiyorum dedim bari yazıma devam edeyim ve birisi hikayemi listesine almış ağağağağagağağağ beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin çok teşekkürler 🖤

lordlar ve varislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin