🦋

585 21 30
                                    

Merhaba canlarım öncelikle umarım iyi bir gün geçirirsiniz ve olmasını umduğunuz hayallerinize bir adım daha yaklaşırsınız. Size ne kadar minnettar olduğunu anlatmaya kalksam eminim ki buraya sığmazdı bunu kısa da olsa dile getirmek isterim, gördüğüm kadarıyla birkaç kişi hikayemi okuma listelerine eklemiş. Beni ne kadar mutlu ettiğinize inanmazsınız gerçekten ama gerçekten çok teşekkür ederim.🖤🖤🖤


İlk işimiz halklarımızı kurtarmak olmalıydı ve bizde öyle yapacaktık fakat bunları yaparken işimizin pekte kolay olacağı söylenemezdi. Hava kralligindaydık çünkü benim bir krallığım yoktu darenin vardı ama biraz Arından yana olmalıydık zaten bizi öldürmeyi planlayan bir sürü kişi varken buna bir ilahi gücün de eklenmesi işimize gelmezdi ayrıca Arın'ın da istediği şey halkını kurtarmaktı yani en azından bize gerekçe olarak bunu sunuyordu ve bu da çıkarlarımızın uyuşmasına sebep oluyordu. Savaş kısmını da Arına bırakmaya karar verdik. Tüm bunlar olurken biz de ateş halkını kurtardık fakat onlar Daren yerine Evrandan yana olmayı seçmişlerdi. Onlara da hak vermek lazımdı, ben buralarda yokken Amon diyara hükmetmiş ve Daren'e zorla halkını zindanlara kapattırmıştı. Halkı da bunu onun isteği üzerine yaptırdığını düşünmüştü ve kendi ellerimizle Evrana bir ordu vermiştik. Zaten toprak halkı da onlardan yana iken ateş halkının da onların tarafında olması hiç iyi olmamıştı. Ama Arın bir şekilde onları alt ederdi. Yaşadıklarımızı düşünürken yemek masasında ki herkesin bana baktığını fark etmemiştim tâki dümbelek lordu zihnime girip durumdan haberdar olmamı sağlayana kadar. Kafamı yukarı kaldırdım ve bozuntuya vermemeye çalıştım. Arın lokmasını bitirip konuşmaya başladı.

"Güzel varisim pek iyi gözükmüyorsun bir sıkıntı mı var ?!? "

Soran gözlerle bana baktığında konuşmaya başladım.

"Birşeyim yok Arın sadece biraz yorgunum"

Daren göz ucuyla bana bakıp konuşmamıza katıldı.

"İstersen piknik yapabiliriz" (kitabı okuyanlar anladı okumayanlar bu ne diyor🙂👍)

Hadi ama daren gerçekten bunu yapmana gerek var mıydı. Daren'e göz devirip masadan kalktım ve odama gittim.
 
                   *Darenin anlatımı*

"aaaaa ne tesadüf tam bende kalkıyordum size afiyet olsun :)"

Masadan kalktım gidip y/n'ye(a) bakacaktım fakat eli boş gitmek istemedim, ateş krallığından bir sepet elma aldım ve odasına bedenlendim. Odaya girdiğimde lala'dan banyoya girdiğini öğrendim ve ona odadan çıkmasını söyledim. Üstümdeki gömleğin önünü açıp banyoya girdim, etrafımı müthiş bir okyanus kokusu sardı ve bende kurak bir arazi gibi o suya muhtaçtım. Elimdeki elmaları yere bırakıp yapmacık bir öksürük sergiledim.

                   *Y/n'nin anlatımı*

Gelen öksürük sesi ile Daren'e döndüm. Kahvaltıdan kalktığım gibi üstümdeki fazlalık yapan kıyafetlerden kurtulup (iç çamaşırı ile şu an) kendimi suyun içine bırakmıştım. Su benim ellerimden çıktığı için mi bilmem fakat Daren'in de dediği gibi şifalıydı. Yerdeki sepete baktığımda koca koca elmalar gördüm.

"Heeyyy onlar @frod!zyaklı mı"

"Hiç yapar mıyım öyle şeyler. Neyim ben, kendini beğenmiş bir ukala mı?"

"Tam olarak öyle tanımlardım"

"Ben bir teşhirci değilim Y/n. Yoksa sen öyle misin?"

"Ahmak"

"Hava krallığında her an amon ve Evran saldırabilecekken ve ya Arın bizi basabilecekken s€vişm£k ilgini mi çekerdi? Bak beni şaşırtıyorsun ama daha da ilgimi çekiyor"

Düşünür gibi kafasını yukarı kaldırdı.

"Aslında hiç de fena fikir değilmiş"

Sepetten bir elma aldı, karşıma oturdu, yemeye başladı ve bir tane de bana uzattı. Beni günaha mı çağırıyorsunuz lordum?!?.

"Biraz önce söylediklerinden sonra nasıl o elmalardan yiyebilirim ki?"

Dişlerini göstererek "söz veriyorum" dedi "bunların içinde hiçbir şey yok"

Uzattığı elmayı aldım, yemeye başladım ve onu da yanıma davet ettim. Eski bir dostum en büyük yaraları sadece açan kişilerin kapatabileceğini söylemişti, eeee malum darenin yaralarını açan kişi istemeden de olsa bendim bunu düşününce yüzümde buruk bir gülümseme oluştu fakat uzun sürmedi darende üstündeki gömleğini çıkartıp yavaşça yanıma geldi ama ikimiz sığamayacağımız için ben biraz üstünde doğru çıktım. Ellerimi boynuna doğru doladım ve biraz da olsa yaralarını sarmaya çalıştım onun her zor duruma düştüğümde yaptığı, beni koruyup kolladığı gibi bir kez de olsa ben onun için bir şeyler yaptım...

Evveeğğtt canlarım bu bölüme kalbimi bıraktım yani çok güzel oldu ve bir sürü alıntı kullandım ama okumayanlar vardır diye tam olarak nerelerde olduğunu söylemeyeceğim umarım sizde benim gibi beğenmişsinizdir. 🙂💁🏻‍♀️🖤


lordlar ve varislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin