OKULUN İLK GÜNÜ

91 8 0
                                    

Okula vardik cok heycanliyim sanki ilk kez okula baslamis gibi . 1. Kuralimiz(duzgun yuru).2. Kuralimiz(havali yuru). Evet bunlar yeterli. Sinifa girdigimde sinir oldugum kiz (VANESSA)...
IYYYY üfff yaaa niye Benim sinifimda keske EMMA burda olsa. Evet simdi sira geldi sira arkadasi saka gibi VANESSA. Flimlerde bile boyle talihsizlik yok. Kiz sakiz gibi yapisiyo ya. Yavas adimlarla yanina gityim basina dikildim 9. Sinifta beraber oturucaz tabi ben olmezsem.
-efendiiimm
-senle oturucaz dedim...;)
Biraz bekledi sanki oy istiyoz cantasini masayi acip koydu icine . bende yanina oturdum . cantami gucagima alip bekledim.Kiz ..
-cantani masanin icine koy
+bananeee
-koy dedim sanaaaaaa
Benim ne kadar inatci oldugumu bilmiyo galiba.
+koymazsam nolur???
keske sormasaydim hay benim esek kafam 3..2...1...0 kız sacimi tuttu bu ne ya daha tanimadigi kisiyi dovuyo. Dovmesi gereken biri varsa benim cunku bitek ben taniyorum onu. Kendimi ezdirecek deyilim arada bi vurdum ama kizin eli Agir....
Birdenbire sinif ogrtmeni geldi adi da tshortunde yaziyo "KATE CHEPA".
birden bize bakti her kez basimiza toplanmis uff gene asabi taninicam.. Olsun azcik korksunlar hemen
Ustumu basimi duzelttim . hocaya bir bir anlattik neden kavga ettigimizi heeeeep onun gicikligi. Daha ilk gunden"mudur'' olmazzz.
Mudure gittik.
- ogretmen hanim noldu.
+daha ilk gunden kavga mudur brad .
- tamam siz gidebilirsiniz kapiyi da ortun.
Bizi dovecek galiba eyvah.
- neden kavga ettiniz?ama bu seferlik affediyorum sinifa gidebilirsiniz...

ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin