Sinifa gittigimizde ogretmen cocuklarla tanisiyor , cocuklar da bize bakiyordu .tabii bizde birbirimize kizgin bir tavirla bakiyorduk cam kenarina ben oturdum yanimada Vanessa.Ders geometriydi ama dersislemiyorduk . Herkez tanisirken ben Emma yla oynayacaGim oyunlari dusunuyordum. Bu sirada bana sira geldi ve kendimi tanittim."ANGELA MİSTİA" dedim. Kalbin kut kut atti. Bu ders boyle gecti. Hatta tum
Dersler boyle gecti. Aksam geri eve dondugumde burnuma guzel kokular geliyordu. Mutfaga gittigimde sandivic yapmisti. Ellerimi yikayip hemen yedim. Kalktigimda odama gittim. Odam daginikti ve hemen ciktim odadan.salona gecip biraz tv izledim . disaridan tuhaf sesler geliyordu .baktigimda EMMAYİ gordum top oynuyordu ama neden beni cagirmamis ki. Acaba beni artik sevmiyormu ?
Hemen bagirdim
Ben: ben de geleyim mi yanina?
Emma:hayir bence gelme ı ı üşürsun
Neden benim gelmemi istemiyorki?
Ben: tamam da yanindaki kim ?
EMMA: yeni arkadasiM"HELEN"
BEN:benle arkadas deyilmisin.
Emma: ben senle zaten arkadas degilim nerden cikardin...Neden boyle konustu anlamadim ama ben onu arkadasim zannetmistim. Kosa kosa odama gittim yatagima oturdum ve agladim. Oysaki ben derste bile onla oynayacagim oyunlari dusunuyordum.onu kardesim gibi sevmistim.her ne kadar tanisali iki gun olsada.saat 10'a geliyordu. Bu uzuntuye uykumda gelmisti hemen sicacik yatagima yattim. Hemen uyudum. Sabah oldu kahvaltimi guzelce yaptim. Kahvaltida krep,domates,salatalik,zeytin,misir gevregi,sosis,salam vede bitki cayi ictim yoksa bu yediklerimle 1 adim bile atamazdim. En iyisi hemen okula gitmek. O lanet ilasi VANESSA yi gormek istemiyorum o ayri ama napalim zaten EMMA yi da kaybettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIM
Randomilk kitabim umarim begenirsiniz. begenirseniz cok mutlu olurum.. tesekkur ederim:))