Ama icinde kullanma kagidi vardir. Ama belkide daha once bu cadir kullanildigi icin almislardir. Zatende almislar :( Birinden yardim aliyim dedim ama tam da arkamda vanessa var. Acaba o yapabiliyormudur?
En kolayi sormak.
Ben: VANESSA...
Vanessa: Efendim angela.
Ben: şeyy acaba çadirimi kullanmama yardim edermisin?
Vanessa:bende kurmayi bilmiyorum.
İyi gunler...
Ben:tamam bay bay..
Bu benle arkadas olmak istemiyormuydu? Simdi neden davraniyordu. Ne demisler HUYLU HUYUNDAN VAZGECMEZ... Zaten ben bundan arkadas olmayacagini biliyordum. Ona mi kaldim be baska insan mi yok 20 kisi var koskoca. Birinden isterim.
Ben: bayan Kate acaba cadirimi kurmama yarfim edermisiniz?
Bayan kate: tabi canim ne demek...
On dk gecmeden yapti tesekkur ettim ve onu (acikca) yolladim cadirina. Aksam yemegi zamani gelmisti. Yemekte balik vardi. Hic sevmem o yuzde cope yakin oturdum. Herkez yedi. Bende en iyi yaptigim yani vakit kollamayi yaptim. 3 2 1 baskettttt. Herkez yemegini yefi ve çadırlarina cekildi. Ben biraz korktum ve korkudan tuvaletim geldi. arkadasim da yok hocalarda cadirdalar . neyse cok uzaklasmadan lavoboya yani sec begen al reyonuna gidiyim. Yavad adimlarka gidiyordum. Ayni flimlerdeki gibi ya. Lavabo ihtiyacimi giderdim ve cadirima kosuyordum. Bi baktim ormanda kimse yok. Biraz kostum ve aradim etrafta onlari. Sonra kendimi cadirda buldum.oysaki kâbusmus. Buraya beni kim getirdi bilmiyorum ama kesin daha hic bi zamanda bilemiyecegim..
Bu kadar korku yeter hemen uyku tulumunu yuzume kadar cekip uyudum. Yarin ormanda gezi yapacaktik. İyi dinlenmem gerek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIM
Randomilk kitabim umarim begenirsiniz. begenirseniz cok mutlu olurum.. tesekkur ederim:))