Nasıl yaparlae

1.4K 54 45
                                    

Çok utandım fakat bazı arkadaşlarım ve tiktok takipçilerim isteyince kıramadım KDBIFHWKFH

Herkes reşittir bu arada ehe

Tanjirou:bu çok nazik,senin zevk almanı istediği için çok çabalıyor. Yavaş başlar fakat hızlanır,bittikten sonra ise gülümser ve yanağını öpüp sana sarılır.

Nezuko:kız karakterleri siz erkekmişsiniz veya kızmışsınız gibi hayal edebilirsiniz,karar sizin unutma o bir iblis,fakat senin canını yakmak istemediği için kontrolünü kaybetmemek için çok çabalar.

İnosuke:1 tur? Hayır knks o 1 tur ile asla tatmin olmaz,en az 2-3 tur yapmanız lazım. Sana acımıyor ve yalvarmanı çok seviyor,vücudunda ona ait olduğunu belli etmek için belirgin izler bırakıyor. Bittikten sonra gülerek kendini yatağa bırakır ve beraber uyursunuz.

Zenitsu:bunu cidden bilemedim çok özür dilerimm

Giyuu:sakin olsa bile sert ve yavaş yapıyor,senin inlemen onu iyi hissettirdiği için zevk almanı sağlamaya çalışıyor. Bitince ise sana bir şey demeden sarılıyor ve uyuyor.

Rengoku:yavaş girip hızlanır,sert değil ama hızlı yapar. Fakat girmeden önce ona girmesi için yalvarmanı ister,bunu yapmazsan cidden bırakır.

Uzui:utangaç bir adam değil,ilk saniyeden hızlı ve sert yapar. Vücudunda izler bırakmayı çok seviyor,altta olmayı sevmez. Çığlık atmanı seviyor :D

Mitsuri:bulamadım

Sanemi:hızlı ve sert,yalvarmanı istiyor. Zevk vermek kadar almak istese bile sana zevk verirken bunları aklından çıkarıyor,o an ona ait olman onu sevindiriyor.

Muzan:yavaş ama sert,hızlanıyor fakat uzun sürmez. O en güçlü iblis hatırlatırım :)

Akaza:geçmiş olsun götünün üstüne oturamican knk

Enmu:bulamadım

Daki:bulamadım

Rui:çocuk bu aw

Daki ve enmu'yu bulamadım çünkü enmu zaten kısa bir süre oldu daki'ye ise ne yazarım bilemedim.

demon slayer tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin