Zor olduğu için şimdiki zamanda yani onların zamanında yapmak yerine şuan olan zamanda yapıcam yani iblis avcısı olayı yok kb ;)
umarım linçlemezsiniz söylemek istedim tüm smut bölümlerdeki karakterler reşit aloSabah yine erkenden kalktın ve hazırlanıp okula gittin,bu sene lise için şehir değiştirmiştin ve 1 aydır bu liseye gidiyordun.
Mutluydun,hayatın güzel gidiyordu. O sırada gördüğün şey ile daha fazla sevindin. Tanjirou ile çok yakın arkadaştın ve onun kişiliğini seviyordun.
Akşama kadar okulda beraber takıldınız,akşam tanjirou ailesinin evde olmayacağını ve film vs izlemek için onlarda kalmanı istediğini söyledi.
Sen ise kabul ettin,beraber evine gittiniz ve yemek yedikten sonra biraz dizi izlediniz,tanjirou sana birşey söylemek istediğini söylemişti.
T:yn,ben seni seviyorum.
Ay çok garip ve sıradan İMDAT YARATICILIĞIM ÇALINDI
-heh?
Heh.. Evet heh dedin çünkü salaksın. Neyse ne,tanjirou seni öpmeye başlayınca kendine geldin ve onu geri öpmeye başladın.
Tanjirou ayrıldı ve bilgisayırı masasına bıraktı,sana "izin veriyomusun? İstiyomusun" der gibi bakınca evet anlamında kafanı salladın.
Tekrar yatağa geldi ve üzerine çıktı,senin kıyafetlerini çıkardı ve sen sadece iç çamaşırların ile kaldın. Senin boynunu emerken sen ise sadece o an neler olduğunu sindiriyordun.
İç çamaşırlarınıda çıkarınca biraz seni süzdü ve kendi üzerini çıkardı,o'da tamamen çıplak kalmıştı.
Sana klasik o gülümsemeyi attı ve tekrar üzerine çıkıp senin göğüs uçlarını emmeye başladı.
Ayrıca ıssırıyordu,sen ise minik hırıltılar ve inlemeler çıkarıyordun.
Vajina na parmakları ile minik daireler çizerken sen dayanamıyordun. Tanjirou parmaklarını içeri soktu ve gir çık yapmaya başladı. Evet parmaklarıyla.
Sen ıslanmıştın çoktan,inlemelerin odayı dolduruyordu. En sonunda içine girdi.
İlk baş yavaş başlasa bile sonradan hızlanmaya başladı,ikinizde inliyorken sen geleceğini anlamıştın.
Sen geldikten sonra Tanjirou senin içine geldi,sonra ise çıkıp kendini yanına bıraktı.
T:teşekkür ederim :)
-:)
Amk ne yazdım ben
Çok kötüyüm bu işte imdat
LAN BÖLÜM DÜN YAZMIŞTIM AMA ATMAMIŞTIM HARBİ HARBİ 900 OKUNMA OLMUŞ SİZİ SEVİYORUMMMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
demon slayer tepki
De TodoTepki kitabı işte Yazım hatalarına takıntılı olanlar bu hikayeyi okumasın