O gün sevgiline yemek hazırlamak istedin,e malum inosuke yemek yemeyi çok seviyordu. O gelince zaten yemek hazırdı,zıkkımlandıktan sonra gidip inosuke'yi öptün.
Aslında senin amacın öpüp hemen kaçmaktı fakat inosuke öküzlük yaptı seni tuttu ve kucapına oturttu.
Seni öpmeye başlayınca karşılık verdin,ayağa kalktı ve sen kucağındayken ordaki geniş kanepeye yatırıp üzerine çıktı.
Boynunu emerken bir yandan giysilerini çıkarmakla uğraşıyordu. Ayrıldı ve üzerinizdekilerden kurtulup rahat şekilde boynunu emmeye başladı,bir yandan ise göğüslerin ile oynuyordu.
Biraz daha aşşağıya geldi ve göğüs uçlarını rest şekilde ıssırıp emmeye başladı,sen minik inlemeler çıkarırken o daha fazla alt tarafa gelmişti.
Vajina (nasıl yazılıyordu bu amk)'nı yalamaya başladı. Aynı zamanda içinde parmakları ile gel git yapıyordu,en sonunda bir ayağını omzuna koydu.
Diğer ayağını iterek rahat olmanı sağlıyordu.
İçeri girdiği ilk dakikadan itibaren hızlıydı,o inlemeyi sevmezdi,o yüzden minik hırıltılar çıkarıp dururdu.
Sen ise zevk içinde inliyordun,biraz sonra ikinizde geldiğiniz sırada senin içinden çıktı ve biraz durdunuz,sonra seni ters çevirdi ve yeniden içine girdi,sen acı ile bir çığlık atmıştın.
Gülümsedi ve ileri geri hızlı bir şekilde hareket etmeye başladı,o içinde hızlı şekilde hareket ederken senin çektiğin acı zamanla zevk haline geliyordu.
Geleceğin zaman inosuke anladı,o'da gelicekti. İçinden çıktı ve karnına geldi,birbirinize gülümsediniz ve temizlenip uyudunuz.
Smut yazamıyorum istenmese yazmazdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
demon slayer tepki
RandomTepki kitabı işte Yazım hatalarına takıntılı olanlar bu hikayeyi okumasın