Bölüm 6

39 2 0
                                    

Canolarrrr voteleri unutmayın media: Mert

Son duamı etmeleyim. Mert dişini ve yumruğunu sıkıyordu.

BEN: Mert şey ben özür dilerim sen n-namusuma öyle laf edince dayanamadım özür dilerim.

Mert piç sımayl atıyordu. Birden gevşedi gülmeye başladı.

MERT: Bir şartla affederim seni uzanmaya devam edelim.

Aslında bu çok huzur verici hissetiriyordu olabilir aslında. Of ne diyorumm ben kendine gel kızım karşındaki Mert.

BEN: Ama Mert benim uykum yok.

MERT: Uyuyalım demedim ki uzanalım dedim.

Demesiyle beni yatırıp sımsıkı sardı. Nefesi çok yakındı çok iyi hissedebiliyordum. Ama korkuyordum.

MERT: Acıtıyor.

BEN: Anlamadım? Ne ?

MERT: Ben den korkman canımı çok acıtıyor. Sana bu şekilde aşıkken benden bu kadar korkup kaçman çok acıtıyor.

Bi dakka bi dakka gözlerimi dolmuştu Mert'in off ben ağlayan birini görünce dayanamam kii off ağlama ya.
Mert'e döndüm o beni hala sımsıkı sarıyordu.

BEN: Bunların sorumlusu sensindir belkide seni red ettiğim için bana düşmanlık besliyosun. Bir köle gibi yaşıyorum şu halime bak sadece senin istediklerini yapabilirim. Bana özgürlüğümü vermiyorsun baskı kuruyorsun tehdit ediyorsun söyle peki bu durumda sen den nasıl korkmiyim.

Mert gözlerimin içine bakarak dinliyordu ve gözlerini gözlerimden ayırmayarak konuşmaya devam etti.

MERT: Ben de korkuyorum. Seni kaybetmekten,seni başkasıyla görmekten,beni unutmandan...

Ohaa ilk defa Mert'i böyle görmüştüm. Offf yaaa işim git gide zorlaşıyorr.
Elerini benden çekti ayağa kalktı.

MERT: Peki serbestsin,özgürsün istediğini yapabilirsin ama herzaman benimle olacaksın, benim olacaksın.

Bende ayağa kalktım ve Mert'e hafif tebessüm ettim.

BEN: Teşekür ederim.

Dedim ve Mert odadan çıktı iyi bi duş aldıktan sonra siyah pantolonumu ve omuzları düşük lacivert kazağımı giymiştim aşşağıya indim. Ohaaa yuhhh olley gözlerime inanmıyorum kahvaltıya bak herşeyy var. Bunları Mert mi hazırladı ya inanmıyorum.

BEN : Bunları se-sen mi hazırladın?

MERT: Tabi ne sandın prenses.

Dedi ve sandalyemi çekip eliyle otur işareti yaptı. Oturdum ve hala şoktaydım Mert bukadar gelişmişmiydi.

MERT: Halamlara gidicez bugün ordan sonrada istediğinn yere gideriz. Seni görmek istiyolarmış çünkü.

BEN : Beni kaçırdığından haberleri varmı.

Mert öksürmeye başladı suyu uzattım kendine geldi ve

MERT: Ben seni kaçırmadım sadece ısrar ettim.

Ben tek kaşımımı kaldırarak

BEN: Testereylemi?

Mert kırmızı olmuştu. Ve hiç bişey dememişti. Beraber sofrayı kaldırıp. Son hazırlıklarımızı yapıp arabaya doğru gittik.

Mert trafik yüzünden çok sinirlenmişti ve sağa sola küfür yağdırıyodu ilk başlarda hafif küfürler ediyordu. Ama ilerledikçe iğrençleşmeye başladı. Onları duymak istemiyordum. Birden istemsizce elimle ağzını kapatıp.

KIŞ KAHVALTIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin