Canlarım okumaya ve votelere devam ......:*
"-MERT-"
Bana canım dedi ilk defa ondan böyle güzel bi laf duymuştum ve bugün her ne kadar kıskançlıktan rezaletlikler çıkarsam da gün çok güzel geçmişti. Burcuyu aramalıydım hayatının nasıl devam ettiğini merak ediyordum neler olduğunu.BEN: Alo nasıl gidiyo?
BURCU: Sıradan senden?
BEN: Çok harika gidiyo!
BURCU: Bak onu bi gecelik heves için nasıl sattığıma hala anlam veremiyorum. Hep sana uydum sakın ona zarar verme.
BEN: Aa-aa burcucum ben hiç prensesime zarar verirmiyim hatta istersen yarın beraber biyerde yemek yiyelim sen bora ben pelin.
BURCU: Olur bana uyar bak sakın ona zarar verme lütfen bu yaptığım mallığıda ona söyleme
BEN: Tamam hadi by
Telefonu kapatmıştım. Sürtük hevesci arsız bi gecelik heves için kaç yıllık arkadaşını satmış daha gelip bana diyo zarar verme diye. Neyseki bugün çok güzel geçmişti ilk defa Pelin le bu kadar iyi vakit geçirmiştik.Umarım oda mutlu olmuştur.
"-PELİN-"
Uyanmıştım baş ucumda Mert vardı. Saçlarımla oynuyordu.MERT: Günaydın prenses
BEN: Kahvaltı hazırladın mı?
MERT: Ohoo iyi alıştın sen o bikere olur oda dün dü.
Ben heyecanla yatağımdan kalktım .
BEN: Kapı kilitliydi nasıl girdin sen?
MERT: Beni tanımıyomusun aşk olsun.
BEN: Bişey olmadı dimi?
MERT: Saçmalama ne olcak az önce geldim zaten. Bugün istersen Burcuyla buluşalım.
BEN: Ciddimisin süper olur.
Ben hemen Mert'i odadan çkarıp iyi bir duş aldıktan sonra bordo pantolonumu üstüne gri bi V yaka kazak çktikten sonra aşşağı indim Mert dün aldığmız kombinlerden birini giymişti ve çok tatlıydı. Branşa gitçektik beraber.
MERT: Harika görünüyosun.
BEN: Teşekür ederim. Ben bi Burcu'yu arayayım.
----
BEN: Alo Burcu nasılsın?
BURCU: İyiym tatlım sen nasılsın?
BEN: Garip ama iyiyim.
BURCU: Çok sevindim şuan iyi olmana sesinin bu kadar iyi gelmesine.
BEN:Bugün buluşacağımız için çok mutluyum canım arkadaşım.
BURCU: Heyy! Seni yeni eniştenle tanıştıracağım hani buzda kayıp düştüğün gün sana bi çocuk tarif etmiştim ya o iştee.
BEN: İnanmıyorum senin adına çok sevindim hayatım. Bir an önce yola çıkmak istiyorm. By görüşürüz.
BURCU: Peki . by görüşürüz.
MERT: Prenses hadi gel.
BEN: Taaamam :)
Artık. Mert'e nefret hissetmiyorum. Sevgide hissetmiyorum ama hala korkuyorum.
MERT: Bugün çok güzel olacak.
BEN: Tabi sen kendini tutarsan.
MERT: Sana söz veriyorum prenses.
Umarım tutardı. Sonunda gelmiştik Mert branş için yatını uygun görmüştü. Havanın güzel olmasını fırsat bilip . herşey harikaydı biz oturuyorduk o sırada burcu sevgilisiyle arabadan indi. Burcu'yu görünce acayip sevinmiştim. Burcuda öyle. bidakka lan Mert beni izliyor. Burcuyla yan yanaydık sımsıkı sarılmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ KAHVALTIM
FantasyEn beklemediğin anda yediğin dost kazığınamı yanarsınız yoksa en beklenmedik birine beklenmedik zamanda aşık olduğunuzamı sizin için herşeyi ortaya koyan herşeyden vazgeçen birinemi gidersiniz yok deli gibi aşık olduğunuz birinemi…