The end❤️

155 16 2
                                    

მოგესალმებით ყველას👍
ბოდიშს გიხდით რომ ვერ ვაქტიურობდი.❤️❤️ ეს ჩემი პირველი ფიკის ბოლო თავია და იმედია ცუდი არ იქნება და მოგეწონებათ😻 ახლა კი გადავიდეთ უშუალოდ ფიკზე💗

jungkook pov:

დილა გათენდა. როგორც ყოვრლთვის მე და ჯიმინს ისევ ისე გვეძინა როგორც ყოველთვის. ჯიმინი ჩემს ზემოდან იყო მოქცეული წიწილასავით ისე ეძინა, მე კი მის ქვემოდან ვტკბები ჩემს წინ გადაშლილი ხედით. დიდხანს ვითმინე მაგრამ ვეღარ გავუძელი და ჯიმინს სახეზე ფერება დავუწყე. მან შეიშმუშნა და თვალის გახელა დაიწყო.

-დილამშვიდობის პატარავ, როგორ გეძინა?

-მშვენიურად თუ იმას არ ჩავთვლით რომ შენს გამო უკანალი მტკივა.

-მაპატიე პატარავ, თავი ვერ დევიკავე.

-კარგი არაუშავს-ჯიმინი წამოიწია ჩემსკენ და ცხვირზე მაკოცა, შემდეგ წამოდგა მაგრამ არ გავუშვი ხელი ჩავავლე მაჯაში და უკან საწოლზე დავაბრუნე და ზემოდან მოვექეცი.

-მოიცა ლამაზო საით გაგიწევია?-ვიცი რომ არ მოსწონს როცა ასე მივმართავ მაგრამ მისთვია ნერვების მოშლა მსურს.

-რამდენჯერ გითხრა რომ მასე აღარ მომმართო?- კოპები შეკრა და ისე ამომყურებს ქვემოდან.

-მაშინ ნუ გარბიხარ.-წამიერად ვერ მოვითმინე და ჯიმინის დასიებულ წითელ ტუჩებს დავაცხრი.


jimin pov:

ჯონგუკმა ისე უცებ მოიწია ახლოს და მაკოცა, ვერაფერი გავიგე და გავშეშდი. როგორც ჩანს არ მოეწონა რომ არ ავყევი და ქვედა ტუჩზე მიკბინა. გამოვფხიზლდი ხელები თმებში შევუცურე და მეც ავყევი კოცნაში. იქამდე ვიყავით ასე სანამ უჰაერობამ არ შეგვაწუხა. ერთმანეთს ვეკვეოდით მთელი ერთი საათი და საბოლოოდ ავდექით საწოლიდან.
მოვწესრიგდით სახლი მივალაგეთ და სასეირნოდ გავედით გარეთ. მთელი დღე ერთად გავატარეთ გარეთ და საღამოს დაღლილებმა მივედით სახლში. ერთად ვიბანავეთ ვივახშმეთ და გადავწყვიტეთ ფილმისთვის გვეყურებინა, ავარჩიეთ ფილმი, მოვამზადეთ პოპკორნი და დავჯექით საყურებლად.

first feels❤️💗Où les histoires vivent. Découvrez maintenant